بازدید 1997

جلسه تعیین هیأت مؤسس حزب رهروان تشکیل می‌شود

کد خبر: ۴۶۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ 27 December 2014
عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه درخواست تشکیل حزب توسط هیأت مؤسس به وزارت کشور ارسال می‌شود، گفت: جلسه تعیین هیأت مؤسس حزب رهروان هفته جاری تشکیل می‌شود اما حضور رئیس مجلس در حزب بعید به نظر می‌رسد.

ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو هیأت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تشکیل جلسه تعیین هیأت مؤسس حزب رهروان اظهار داشت: جلسه تدوین اساسنامه و تعیین اعضای هیأت مؤسس حزب رهروان هفته جاری تشکیل می‌شود و شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت فردا درباره زمان برگزاری این جلسه بحث خواهد کرد.

وی افزود: همچنین در این جلسه بناست نحوه فعالیت و تعاملات حزب خارج از مجلس و تشکیل ارکان آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد و طبق برنامه بنا داریم تا پایان سال جاری حزب رهروان ارکان خود را شکل داده و فعالیتش را آغاز کند.

این عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا درخواستی از سوی علی لاریجانی برای تشکیل حزب رهروان به وزارت کشور ارائه شده است یا نه؟ توضیح داد: درخواست تشکیل حزب توسط هیأت مؤسس به وزارت کشور ارسال می‌شود و با توجه به موقعیت و جایگاه رئیس مجلس، بعید به نظر می‌رسد که وی در هیأت مؤسس حزب رهروان عضویت داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی