بازدید 1986
تری برای هر فصل ۴ یا ۵ گل کنار گذاشته است

مورینیو: خوشحالم، چون تیمم عالی بازی می‌کند

کد خبر: ۴۶۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ 27 December 2014
آقای خاص در پی برتری تیمش مقابل وستهام به شدت از عملکرد شاگردان خود تمجید کرد.

به گزارش تسنیم، ژوزه مورینیو در پی برتری 2 بر صفر خانگی شاگردانش مقابل وستهام در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس گفت: چلسی در این دیدار بی‌نقص نبود ولی مقابل تیم سرسختِ وستهام خیلی عالی کار کرد. ما در این دیدار در دو نسخه متفاوت بازی کردیم، در نسخه اول مقابل تیمی دفاعی عملکرد خیلی خوبی داشتیم و با به گردش در آوردن توپ تحرک خوبی در زمین به وجود آوردیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه وستهام خلق کردیم. در نسخه دوم برابر تیمی تهاجمی بازی کردیم که با جانشینی بازیکنان سریعتر به دنبال استفاده از توپ‌های مستقیم در فضاهای خالی پشت مدافعان ما بود. البته چلسی به خوبی وستهام را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت و حتی چشم به ضدحملات داشت. برای یک تیم خیلی مهم است که لحظاتی متفاوت را تجربه کند و خودش را با آنها وفق دهد. امروز هم نمونه خوبی از این مورد بود و بازیکنان سربلند از آن بیرون آمدند.

وی در خصوص برتری دوشنبه تیمش مقابل استوک‌سیتی که تنها یک تغییر در تیمش ایجاد کرده بود، توضیح داد: بازیکنان من هم مانند دیگران انسان هستند ولی کسب امتیازات در هر بازی اساسی و مهم است. ما بعد از بازی مقابل استوک تنها سه روز فرصت داشتیم تا بازیکنان را ریکاوری کنیم. در آن بازی همه بازیکنانم شرایط بازی را داشتند ولی تنها یک تغییر را در تیم به وجود آوردم و آن استفاده از جان اوبی‌میکل به جای اسکار بود، چون به فکر طراحی متفاوتی برای تیم بودم. دو روز بعد از این بازی باید در خانه ساوتهمپتون به میدان برویم و سه روز پس از آن هم در ورزشگاه وایت‌ هارت‌لین میهمان تاتنهام هستیم که دوره سختی برای چلسی است.

آقای خاص در ادامه عنوان کرد: ما تیم بهتری نسبت به فصل قبل به هنگام مالکیت توپ هستیم. فصل گذشته چلسی در کارهای دفاعی فوق‌العاده قدرتمند بود و سازماندهی خوبی هم داشت ولی فاقد خلاقیت لازم به هنگام مالکیت توپ بود. چالش این فصل ما این است که بدون از دست دادن کیفیت دفاعی تیم، خلاقیت و پویایی را به تیم اضافه کنیم. در ابتدای فصل جاری کمی تضاد با ایده‌ها وجود داشت و در بازی مقابل اورتون مرتکب چندین اشتباه شدیم و سه گل دریافت کردیم. به هر حال بسته نگه داشتن دروازه کار سختی است ولی باید بگویم که در حال حاضر تعادل خوبی در تیم وجود دارد. تیم از مالیکت توپ لذت می‌برد ولی وقتی حریف صاحب توپ می‌شود نیز احساس راحتی می‌کند. به نظرم چلسی تیم خیلی خوبی است.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی تصریح کرد: فوتبال، فوتبال است و شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی در آن خواهد افتاد و تنها کاری که از دست ما برمی‌آید این است که تلاش کنیم تا با بازی خوب خودمان موارد غیرقابل‌ پیش‌بینی فوتبال را به حداقل برسانیم. از بازی با برنلی چلسی عملکرد خوب و مستحکمی را به نمایش گذاشته است. تیم نتایج خوبی کسب کرده و بازیکنان از این بابت خوشحال هستند. به عنوان یک مربی خوشحالم، چون تیمم عالی بازی می‌کند. به عنوان یک انسان خوشحالم، چون عاشق بازیکنانم هستم. خیلی مهم است که به همراه اطرافیان‌مان احساس خوشحالی داشته باشیم و این احساسی است که از تجربه آن با گروهی که عاشق‌شان هستم برای مدتی به دور بودم.

مورینیو در پایان با تمجید از مدافع تیمش که گل اول این بازی را در دقیقه 31 به ثمر رساند، گفت: جان تری همیشه گلزنی می‌کند و به طور معمول برای هر فصل چهار یا پنچ گل کنار گذاشته است. او بازیکنی با اعتمادبه‌نفس است. حالا جانِ 2004، 2005 و 2006 را می‌بینم و تفاوتی با آن تری پیشین نمی‌بینم. او عالی بازی می‌کند ولی وقتی تیم بی‌نقص کار می‌کند کار برای عملکرد انفرادی هم آسان می‌شود.

چلسی در حال حاضر با 45 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و با نزدیکترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی منچسترسیتی سه امتیاز اختلاف دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی