بازدید 8400
۲

فیلم مصاحبه در فضای مجازی منتشر شد

کد خبر: ۴۶۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴ 26 December 2014
فیلم مصاحبه، ساخته جنجالی ایوان گولدبرگ و ست روگن در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش تسنيم؛ بعد از این که کمپانی سونی تصمیم گرفت فیلم جنجالی «مصاحبه» را در روز کریسمس در سینماهای محدودی اکران عمومی کند، مسئولان این شرکت تصمیم گرفتند تا فیلمشان را در فضای مجازی هم به فروش برسانند.

بر همین اساس این فیلم در بازارهای گوگل پلی، یوتیوب و مایکروسافت با قیمت ١٤.٩٩ دلار قابل خرید است. همین طور در صورتی که کسی مایل به اجاره «مصاحبه» هم باشد می‌تواند مبلغ ٥.٩٩ دلار پرداخت کند. به این ترتیب او در طی یک ماه می‌تواند فیلم را دانلود کند و این فیلم فقط ٤٨ ساعت روی کامپیوتر فرد ذخیره خواهد شد.

نکته جالب توجه این است که مسئولان کمپانی اپل، یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های دنیا، در اقدامی محافظه‌کارانه حاضر به پخش فیلم در «آیتونز»، فروشگاه اینترنتی رسمی شرکت خود نشدند.

نکته جالب توجه در مورد این اقدام سونی آن است که گروه هکرهای محافظان صلح در تهدیدی که مستقیماً به امنیت ملی آمریکا مربوط می‌شد اعلام کرده بود در صورت هرگونه پخش فیلم «مصاحبه» در فضای مجازی، اقدامی شبیه به ١١ سپتامبر را انجام خواهد داد؛ البته فعلاً همه منتظر عکس‌العمل محافظان صلح هستند، گروهی که فعلاً خبر جدیدی از آنها به گوش نمی‌رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲
حالا ببین چه فروشی بکنه.
همه اش بازی بود.
یکی از دوستان زحمت بکشند فیلم رو بصورت رایگان برای دانلود قرار بدهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی