بازدید 3852

ربودن پسر 4 ساله براي گرفتن انتقام

کد خبر: ۴۶۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸ 25 December 2014
زوج تبهکار که براي گرفتن انتقام کودکي بيگناه را ربوده بودند،‌توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش در «روستاي مستان‌آباد نير» اردبيل خبري به پليس رسيد که حکايت از گم شدن پسر بچه‌اي 4 ساله داشت.

به دنبال اين موضوع سريعا نيرو‌هاي امدادي با همکاري عوامل هلال احمر به جستجوي کودک در دره‌ها، چاه‌ها و نقاط مختلف شهرستان پرداختند که بي‌نتيجه بود.

در ادامه مردم و سگ‌هاي زنده ياب به کمک ماموران و امدادگران آمدند و تلاش براي پيدا کردن اين کودک شدت بيشتري گرفت ولي بازهم ثمره‌اي نداشت تا اينکه ماموران با تحقيقات خود دريافتند که موضوع گم شدن کودک يک آدمربايي است.

در ادامه ماموران به پسر عموي پدر کودک 4 ساله مشکوک شده و او را به پايگاه فراخواندند و سپس مورد بازجويي قرار دادند که متوجه صحبت‌هاي ضد و نقيض متهم شدند.

سرانجام پس از بازگشت فرد مظنون به خانه، فرداي آن روز اهالي روستا متوجه سر و صدايي از داخل يکي از چاه‌ها شدند و سريعا خود را بالاي چاه رساندند و با کمک امدادگران پسر گم شده را زنده بيرون کشيدند.

سرگرد سيدهادي موسوي جانشين فرمانده انتظامي شهرستان نيز درباره اين خبر گفت: مرد مجرم و همسرش پس از پيدا شدن کودک دستگير شدند که در بازجويي‌هاي پليس گفتند که کودک را به دليل انتقام گيري ربوده بودند و پس از ظن پليس به آن‌ها کودک را در چاهي رها کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی