بازدید 9246

آغاز طرح ممیزی املاک در شرق تهران

هاشمی افزود: در اجرای طرح ممیزی املاک شهرتهران کارشناسان شهرداری فقط ملزم به بازبینی محوطه ملک از پشت بام، پارکینگ، انباری و... هستند و باز بینی داخل اتاق های مسکونی هدف این طرح نیست.
کد خبر: ۴۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۴ 02 May 2009
مدیرکل تشخیص درآمد و وصول شهرداری تهران از اجرای طرح ممیزی املاک در شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مناف هاشمی در جلسه مدیریت شهری در منطقه هشت با اشاره به اجرای طرح ممیزی املاک شهر تهران گفت: این طرح با هدف جمع آوری اطلاعات ملکی در منطقه 8 اجرا می شودکه مدیران شهری می توانند از اطلاعات جمع آوری شده استفاده کنند.

وی با تاکید بر اهمیت ممیزی املاک شهر تهران در تهیه گزارشی از وضعیت واحدهای مسکونی و تجاری، گفت: شهروندان باید اطلاعات لازم رادر خصوص واحدهای تجاری و مسکونی خود داشته باشند تا هنگام مراجعه کارشناسان ممیزی شهرداری، بتوانند به سوالات آنان پاسخ دهند.

هاشمی افزود: در اجرای طرح ممیزی املاک شهرتهران کارشناسان شهرداری فقط ملزم به بازبینی محوطه ملک از پشت بام، پارکینگ، انباری و... هستند و باز بینی داخل اتاق های مسکونی هدف این طرح نیست.

وی با اشاره به اینکه ممیزی املاک به تازگی در شرق تهران آغاز شده است گفت: منطقه هشت، به لحاظ درآمدی وضعیت خوبی دارد و شهروندان مشارکت جوی این منطقه نقش بسزایی در عمران و آبادانی این منطقه داشته اند.

هاشمی افزود: شهروندان منطقه هشت می توانند هنگام مراجعه کارشناسان کارت کد شناسایی را مشاهده نمایند و در صورت نیاز می توانند کدهای کارشناسان را از طریق سامانه های 137 و 1888 که تمامی کدهای کارشناسان ممیزی املاک در آنجا ثبت شده است استعلام نمایند.

مدیرکل تشخیص درآمد و وصول شهرداری از شهروندان منطقه هشت خواست همچون سالهای گذشته باید با مدیریت شهری جهت ارایه خدمات بیشتر و مطلوبتر همکاری نمایند.

هاشمی اظهار امیدواری کرد: با توجه به تامین نیازهای مالی شهرداری تهران از محل منابع درآمدی پایدار بتوان در سال 88 وضعیت مشارکت شهر تهران بیش از ظرفیت موجود باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار