بازدید 2939

عبدی: وقتی حاشیه باشد شایعه هم مطرح می‌شود

کد خبر: ۴۶۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹ 22 December 2014
مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید زمانی که باشگاه دچار حاشیه است، شایعات زیادی مطرح می‌شود.

به گزارش ایسنا، حسین عبدی پس از خروج از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس با مشکلاتی مواجه است که امیدوارم هر چه زودتر حل شود.

او در پاسخ به این سوال که امروز جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس داشتید، گفت: من جلسه‌ای نداشتم و فقط به دیدار آقای درخشان آمده بودم.

عبدی در پاسخ به این سوال که چه کسی در حال حاضر با بازیکنان وارد مذاکره می‌شود، گفت: باشگاه با بازیکنان وارد مذاکره می‌شود و فکر می‌کنم شخصی که قرار است با بازیکنان صحبت کند، امروز معرفی خواهد شد. اعضای هیات مدیره امروز جمع شده‌اند تا کارهای باقی مانده باشگاه را انجام دهند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال ایسنا مبنی بر این که آیا نیلسون کوریا به دنبال دریافت رضایتنامه اش است، گفت: این نوع خبرها شایعه است. وقتی حواشی در اطراف تیم باشد این گونه شایعات هم مطرح می‌شود. من امیدوارم که در آینده همه چیز درست شود و امیدوارم باشگاه به آن چه می‌خواهد، برسد.

عبدی در ادامه درباره مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با ایوانکوویچ هم گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم. هر کسی که این مذاکره را انجام داده است باید پاسخگو باشد. همه مشکلات و مسائلی که در باشگاه وجود دارد در حال حاضر رو به بهبود است و مسئولان به دنبال حل آنها هستند. دوست ندارم درباره شایعات و مسائلی این چنینی صحبتی کنم. می‌خواهم بگویم که در فوتبال شما باید با هر کار مثبتی درصد پیروزی‌ها و موفقیت‌ها را بالا ببرید. موفقیت این نیست که در یک بازی پیروز شوید که باید در انتهای فصل نتایج تیم را بررسی کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی