بازدید 1903

انتقاد مونتلا از جاگیری غلط بازیکنانش

کد خبر: ۴۶۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ 22 December 2014
سرمربی فیورنتینا پس از تساوی خانگی مقابل امپولی از جایگری غلط مدافعانش انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، فیورنتینا در هفته شانزدهم کالچ در خانه خودی با تساوی یک بر یک مقابل امپولی متوقف شد. خوان وارگاس در دقیقه 45 برای بنفش‌ها گلزنی کرد اما لورنزو تونلی در دقیقه 57 گل تساوی را وارد دروازه تیم میزبان کرد. فیورنتینا با این تساوی 24 امتیازی شد و در رده هشتم جای گرفت. امپولی هم با 17 امتیاز سیزدهم جدول رده بندی جای دارد.

وینچنزو مونتلا در مورد این دیدار گفت: این شانس را داشتیم که با رسیدن به پیروزی خودمان را به رتبه سوم جدول رده بندی نزدیک‌تر کنیم اما این شانس را از دست دادیم. امپولی برای رسیدن به گل تساوی خیلی تلاش کرد. در دقیقه هایی از بازی هم نزدیک بود روی ضدحمله‌ها گل و شکست بخوریم. شاگردانم هر چه داشتند رو کردند. به عقیده من یک داربی بسیار زیبا را شاهد بودیم. از تساوی ناراضی هستم اما فکر می کنم عادلانه بود.

امپولی روی یک ضربه کرنر به گل رسید تا یک بار دیگر ثابت کند روی ضربه های ایستگاهی تیمی بسیار خطرناک به شمار می رود. مونتلا در این خصوص هم گفت: مدافعان تیمم فاصله زیادی از هم داشتند. دلیل گل خوردن ما همین بود. این یک اشکال بزرگ و اشتباه در جایگیری مناسب بود. می توانستیم قفل بازی را بشکنیم اما از این موضوع هم استفاده نکردیم. در رویارویی با امپولی توپ را بیش از بازی های قبل در اختیار داشتیم و شانس های زیادی هم روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما فکر می کنم امپولی یکی از تیم هایی است که خیلی خوب سازماندهی شده است.

مونتلا در ادامه خاطرنشان کرد: ما در زمین خودی مقابل تیم هایی که دفاعی هستند به مشکل می خوریم. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که از شانس های گلزنی مان استفاده کنیم. در غیر این صورت نمی توانیم به پیروزی و امتیازهای لازم برسیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار