بازدید 2294
هفته نوزدهم لوشامپیونه

پاری‌سن‌ژرمن قهرمانی نیم‌فصل را به مارسی تقدیم کرد

کد خبر: ۴۶۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲ 21 December 2014
با توقف مدافع عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال فرانسه برابر مون‌پولیه، مارسی رسماً قهرمان نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها شد.

به گزارش تسنیم، هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های فرانسه موسوم به لوشامپیونه، شب گذشته (شنبه) با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در مهمترین آنها پاری‌سن‌ژرمن، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در ورزشگاه پارک دو پرنس برابر مون‌پولیه با تساوی بدون گل متوقف شد و فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد تا به این ترتیب مارسی، صدر جدولی بدون انجام بازی نوزدهم خود در این فصل لوشامپیونه هم قهرمان نیم‌فصل نخست شود.

در دیگر بازی مهم شب گذشته موناکو، نایب قهرمان فصل گذشته با تک گل دقیقه 79 یانیک فریرا با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود متس گذشت. موناکو با این پیروزی 32 امتیازی شد و به رده پنجم جدول لیگ فرانسه صعود کرد.

نتایج سایر دیدارهای شب دوم از هفته نوزدهم لوشامپیونه را در زیر مشاهده می‌‌کنید:

کائن یک - باستیا یک
لوریان یک - نانتس 2
رن یک - رمس 3
تولوز یک - گنگان یک

هفته نوزدهم لوشامپیونه امشب با برگزاری سه بازی دیگر به پایان می‌رسد که در مهمترین آنها مارسی صدرجدولی برای تثبیت جایگاه خود میزبان لیل است، سن‌اتین از اویان پذیرایی می‌کند و لیون به خانه بوردو می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال فرانسه، مارسی 38 امتیازی در صدر است، پاری‌سن‌ژرمن با همین تعداد امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد و لیون 36 امتیازی سوم است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار