بازدید 7608

تذکر کتبی شورای شهر اصفهان به شهردار

در پی استفاده شهردار اصفهان از عنوان مدیرکل به جای مدیر دفتر برای یکی از کارکنان شهرداری اصفهان، اعضای شورای شهر امروز این مورد را به صورت مکتوب به شهردار اصفهان تذکر دادند.
کد خبر: ۴۵۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳ 20 December 2014
در پی استفاده شهردار اصفهان از عنوان مدیرکل به جای مدیر دفتر برای یکی از کارکنان شهرداری اصفهان، اعضای شورای شهر امروز این مورد را به صورت مکتوب به شهردار اصفهان تذکر دادند.

به گزارش مهر، مهدی باقر بیگی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: پروژه های منطقه ۱۳ اصفهان چند سال است در دست اجراست كه لازم است در بهره برداری این طرح های خدماتی و فرهنگی سرعت بیشتر به کار رود.

وی با گلایه از طرح های ترافیکی در شهرک ولی عصر واقع در منطقه ۱۳ اصفهان گفت: برای اجرای طرح های منطقه ۱۳ لازم است زمان بندی در نظر گرفته شود تا براساس این مهم اجرا و به بهره برداری برسد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به جایگاه گاز در منطقه ۱۳ اذعان داشت: در اطراف این جایگاه فرهنگسرا، كتابخانه و استخر وجود دارد كه لازم است هر چه سریعتر مسئولان مربوطه برای جابه جایی آن اقدام كنند.

وی اضافه کرد: در این شهرك به دلیل اجرای طرح های نادرست شاهد تصادفات قابل توجهی هستیم لذا با توجه به تردد دانش آموزان در این شهرك طرح های ترافیكی درستی اجرایی شود.

باقربیگی از حفاری های متعدد شركت های تاسیساتی انتقاد و تصریح كرد: این شركت ها باید در حفاری خود اقدامات لازم ایمنی را انجام دهند تا حادثه ای همچون تصادف سرویس مدرسه در بزرگراه آقابابایی رخ ندهد حتی بعد از حفاری نسبت به بهسازی محل توجه ویژه داشته باشند.

وی به وجود دكل های فشار قوی برق دربرخی از مناطق مسكونی اشاره و اضافه كرد: لازم است این دكل ها جابه جا شوند و شبكه برق به زیر زمین انتقال یابد.

به گزارش مهر، در پایان جلسه علنی شورای شهر اصفهان لوایح و تذکراتی در حوزه شهری مطرح شد که از جمله یک تذکر به شهردار اصفهان از سوی اعضای حاضر در جلسه عنوان شد.

این تذکر مکتوب در خصوص استفاده از عنوان مدیر كل به جای مدیر دفتر در حوزه دفتر شهردار در مكاتبات اداری و رسمی كه خارج از ساختار سازمانی شهرداری و غیر قانونی است در رابطه با یكی از همكاران شهردار به وی ، با امضای چند نفر از اعضای شورای شهر ارائه گردید و اعضا خواستار ادای توضیحات از سوی شهردار اصفهان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی