بازدید 16177

واکنش پرویز پرستویی به یک ادعا

پرویز پرستویی با اشاره به صحبت‌های اخیر محمدرضا شریفی‌نیا در خصوص فیلم «مارمولک» با تکذیب آن اظهار کرد: خدا آن روز را نیاورد که بخواهم جایگزین شریفی‌نیا شوم.
کد خبر: ۴۵۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷ 19 December 2014
پرویز پرستویی با اشاره به صحبت‌های اخیر محمدرضا شریفی‌نیا در خصوص فیلم «مارمولک» با تکذیب آن اظهار کرد: خدا آن روز را نیاورد که بخواهم جایگزین شریفی‌نیا شوم.

این بازیگر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: اخیرا مصاحبه‌ای از محمدرضا شریفی‌نیا خواندم که مدعی شده بود خیلی از بازیگران را او به سینما معرفی کرده و نقش رضا مارمولک هم ابتدا به ایشان پیشنهاد شده است. صحبت‌هایی که لازم دیدم پاسخ دهم.

وی ادامه داد: متأسفانه در بین اسامی که نام برده شد از خسرو شکیبایی اسم برده شده که تعصب زیادی روی او دارم و متاسفانه دستش از دنیا کوتاه است و این من را بسیار اذیت کرد. ایشان مدعی شده خسرو شکیبایی را برای «سالاد فصل» انتخاب کرده و جایزه‌ گرفته است. زمانی که شکیبایی در تئاتر و سینما بازیگر حرفه‌ای بود شریفی‌نیا هنوز بازیگر نشده بود و قبل از «سالاد فصل» هم شکیبایی در «هامون» جایزه گرفته بود.

پرستویی افزود: یا ویشکا آسایش که در سریال «امام علی (ع)» توسط دایی‌اش مازیار پرتو معرفی شد و ایشان مدعی معرفی این بازیگر شده‌ است، همچنین لیلا حاتمی. در واقع شریفی‌نیا مدعی است همه جماعت سینما را او معرفی کرده و همه نقش‌ها هم برای او نوشته می‌شود و هنگامی که وقت ندارد، به سراغ بازیگر دیگری می‌روند. واقعا باید به ایشان دست مریزاد گفت که آنقدر پرکار هستند و سرشان شلوغ است.

وی با اشاره به صحبت‌های شریفی‌نیا مبنی بر اینکه نقش رضا مارمولک برای اولین بار به او پیشنهاد شده است، گفت: این موضوع مهمی نیست و ممکن است یک نقش به چند نفر پیشنهاد شود اما چیزی که آزارم می‌دهد خلاف واقع‌گویی است. کاملا مطمئنم منوچهر محمدی تهیه‌کننده «مارمولک» که فیلمنامه از طرح ایشان شکل گرفت پیشنهاد این نقش را به کسی نداده و از همان ابتدا که فکر این فیلم را مطرح کرد، نقش رضا مارمولک را به من پیشنهاد داد؛ زمانی که حتی نه نویسنده و نه کارگردان انتخاب شده بود. خوشبختانه در طول 46 سال بازیگری که هیچ ادعایی هم در کارم ندارم، جایگزین کسی نبوده‌ام.

پرستویی با بیان اینکه اگر این گفته‌ها از سوی شخص دیگری مطرح می‌شد، جواب نمی‌داده است، اظهار کرد: همیشه گفته‌ام جایی که شریفی‌نیا باشد حضور پیدا نمی‌کنم. حتی اگر بفهمم نقشی قبل از من به او پیشنهاد شده باشد، قطعا قبول نمی‌کنم، هدفی که سال‌ها دنبال کرده‌ام.

وی افزود: برنامه «هفت» بارها من را برای حضور در استودیو دعوت کرده است و یکی از دلایل اصلی‌ که نپذیرفتم، نشستن ایشان بر روی آن صندلی است. متأسفانه آنقدر اعتماد به نفس دارد که هر چه به ذهنش می‌آید، می‌گوید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۰
انتشار یافته: ۱۳
عمو پرویز دوستت داریم
درود بر استاد پرستویی دوست داشتنی درود
ایول . دست مریزاد !
پرویز پرستویی رو خیلی دوست دارم
من هم به عنوان يك ايرانى و دنبال كننده سينماى ايران با ايشان موافقم
جناب پرستویی نیازی به توضیح نبود
مردم به این سطح از شناخت رسیده اند که افراد دارای پرنسیپ چه کسانی هستند.
خوب نیست که یک بازیگر مثل پرستویی چنین به مسائل نگاه کند که مثلا به برنامه هفت نرفته ام چون او رفته است. مثل اینکه من تصمیم دارم از ایران بروم چون او اینجاست
چون دوستتان دارم خواهش می کنم لطفا این دیدگاه را عوض کنید لطفا لطفا
آفرین بر مردانی که نون به نرخ روز نمیخورند!
آفرین بر مردانی که برای بالا رفتن، دیگران را پایین نمیاندازند!
آفرین بر مردانی که تاریخ یادشان نرفته و خوب میدانند بعضی ها قبلاً چه گفته اند و چه کرده اند!
آفرین بر مردانی که حرف حق میزنند حتی اگر به ضررشان باشد!
.......آفرین بر پرویز خان!
درود بر آقای پرستویی
ایشان خواسته اینجوری خودشو مطرح کنه،شما جدی نگیرید استاد پرستویی عزیز
کاملا موافقم.... شریفی نیا زیادی باورش شده کس مهمی توی سینمای ایرانه
باسلام. من هر دو را می شناسم.حتی سالهای پیش از انقلاب. پرویز تکخوان تئاتر بود وصدای بسیار شکفته ای داشت. زمانی که شریفی نیا هنوز شریفی نیا نبود، پرویز در نازی آباد و جوادیه بازیگربود. رسول هم همینطور. شریفی نیا برای کودکان می نوشت و با مجله جنگل ظهور کرد. اماپرویز وقتی تصمیم داشت پا به سینما بگذارد بعضی از دوستان موافق نبودند. حالا بعدکارهای خوبی که انجام داده جایگاه خود را پیدا کرده. پرویز همان شخصیت انسانی خود را بازی می کند.او زلال است مثل چشمه. به بزرگتر احترام می گذارد و در همه امور مداخله نمی کند.بسیار تواناست ودست به خیر دارد.می توانم بگویم هنوز خلاقیت و تواناییهای او کشف نشده. برای او آرزوی موفقیت دارم.
ماه چو پنهان شود شب پره بازيگر ميدان شود . وقتي مرحوم شكيبايي دستش از دنيا كوتاه باشد وقتي پرستويي به قول امام علي به اندازه عملش حرف ميزند معلوم است كه او سكوت كند و شريفي نيا داد سخن بگويد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار