بازدید 3068

تسلیت رییس‌جمهور برای درگذشت آیت‌الله غیوری

کد خبر: ۴۵۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷ 19 December 2014
رییس جمهوری در پیامی درگذشت آیت‌الله سید علی غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، ملت شریف ایران و به ویژه خاندان مکرم ایشان تسلیت گفت.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

در گذشت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله سید علی غیوری نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، موجب تالم، تاسف و تاثر خاطر فراوان گردید.
این انسان وارسته در کنار مبارزات درخشان انقلابی، سالیان متمادی از عمر پر برکت خود را در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور گذراند و تا آخرین لحظات در خدمت مردم و انقلاب بود.
اینجانب مصیبت وارده را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، ملت شریف ایران و به ویژه خاندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای روح بلند آن فقید سعید، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسئلت دارم.

حسن روحانی             
رییس جمهوری اسلامی ایران     

پیام تسلیت رییس جمهوری به نماینده ولی فقیه در استان همدان

رییس جمهوری همچنین در پیام جداگانه‌ای به آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، درگذشت برادر ایشان را که پدر سه شهید دوران دفاع مقدس بودند، تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

حضرت آیت الله غیاث الدین طه محمدی،نماینده محترم ولی فقیه در استان همدان
در گذشت برادر بزرگوارتان مرحوم مغفور، حاج صفر علی محمدی از نمونه های پر افتخار صبر و ایثار و ایستادگی و پدر سه شهید گرانقدر دفاع مقدس، موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و نام و فداکاری های آن پدر ارجمند که با ایمان و اعتقاد راسخ خویش فرزندانی شجاع و وارسته را برای پاسداری از مرزهای اعتقادی و ملی کشور تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود، مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته، از خداوند منان برای آن فقید سعید، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

حسن روحانی               
رییس جمهوری اسلامی ایران      

گفتنی است، آیت الله غیوری صبح روز پنجشنبه در سن 84 سالگی و بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی