بازدید 1800

مصاف ماهان تندیس و شهید منصوری در قم

کد خبر: ۴۵۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ 18 December 2014
تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهید منصوری قرچک در هفته چهاردهم لیگ بر‌تر فوتسال کشور در شرایطی به مصاف هم می‌روند که ماهان تندیس به دنبال تصاحب جایگاه تاسیسات در صدر جدول رده بندی است.

به گزارش مهر، رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز وارد نیم فصل خود می‌شود و در شرایطی که ماهان تندیس قم با ۸ پیروزی، ۳ شکست و ۲ تساوی در رده دوم جدول قرار دارد، روز جمعه برای بازپس گیری صدر جدول و در روز پاگشای رعدی به سالن شهید حیدریان، به دیدار شهید منصوری قرچک می‌رود.

با وجود اینکه مسابقات هفته چهاردهم، تحت تاثیر دیدار حساس تیم‌های دبیری تبریز و حفاری اهواز و نیز میثاق تهران با تاسیسات دریایی صدرنشین است اما بدون شک بازی ماهان تندیس و شهید منصوری قرچک یکی از دیدارهای مهم هفته نخست نیم فصل دوم است و ماهان می‌خواهد همانند دیدار رفت که به برتری ۳ بر یک ماهان انجامید، برنده بازی باشد.

شهید منصوری در حالی برابر ماهان تندیس قم صف آرایی می‌کند که این مسابقه، نخستین حضور علیرضا رعدی بر روی نیمکت ماهان تندیس محسوب می‌شود و از این نظر، جلوه‌های ویژه خاص خود را دارد.

ماهان تندیس با ۲۶ امتیاز تیم دوم جدول است اما تیم شهید منصوری قرچک با کسب ۱۵ امتیاز در رده نهم جدول ۱۴ تیمی لیگ بر‌تر فوتسال ایستاده است.

ماهان تندیس علیرضا وفایی

شروع رویایی ماهان تندیس در لیگ بر‌تر فوتسال با نتایجی شگفت انگیز و درخشان برای نماینده قم همراه بود اما ماهان سرانجام در ساوه برابر تیم انتهای جدولی شهرداری ساوه شکست خورد تا نوار پیروزی‌های متوالی این تیم قطع شود.

تساوی برابر حفاری در قم در هفته نهم لیگ بر‌تر سبب شد آن‌ها برای دومین هفته متوالی از پیروزی دور بمانند اما ماهان تندیس حتی از این تساوی هم خوشحال بود زیرا بازی باخته را مساوی کرد.

اوضاع زمانی برای آن‌ها بد‌تر شد که در دیدار هفته دهم در کرج به طرز شگفت آوری برابر مقاومت البرز بحران زده شکست خوردند تا بحران در ماهان تندیس حالت قطعی به خود بگیرد و اهالی فوتسال قم را نگران کند و در این بین، مس سونگون از فرصت استفاده کرد و صدرنشینی را از ماهان گرفت.

با این حال ماهان تندیس پس از تعطیلی کوتاه مدت لیگ بر‌تر، دست به بازسازی روانی تیم خود زد و حاصل آن بازی خوب و تماشاگر پسند در قم برابر تیم قدرتمند گیتی پسند بود که گرچه با نتیجه‌ای بهتر از تساوی برای ماهان همراه نبود اما بازی خوب شاگردان شمسایی فوتسال دوستان قمی را بار دیگر به آینده روشن ماهان امیدوار کرد.

ماهان پس از تساوی برابر گیتی پسند در حالی که امیر شمسایی سرمربی این تیم از سمت خود کناره گیری کرده بود به مشهد رفت و برابر فرش آرای این شهر شکست خورد اما پیروزی بر مس سونگون شرایط را به سود ماهان تغییر داد.

ماهان تندیس

ماهان تندیس در حالی به چهاردهمین میدان فصل جدید پا می‌گذارد که به دنبال رساندن جمع امتیازاتش به عدد ۲۹ است اما شهید منصوری قرچک که امسال، سال خوبی را پشت سر نگذاشته با بیم و امید پا به سالن شهید حیدریان قم می‌گذارد.

محمد رضا دهقان، دروازه‌بان جوان اما با تجربه ماهان تندیس که سال‌های سال در ترکیب تیم‌های مختلف قمی در لیگ بر‌تر فوتسال کشور حاضر بوده، حالا عضوی از شهید منصوری است و از قضا، قرار است در هفته نخست لیگ بر‌تر برابر دوستان سابقش قرار بگیرد.

رعدی: به اهداف خودمان فکر می‌کنیم نه به منصوری

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: منصوری یک تیم ریشه‌دار و خوب است اما ضمن احترام به آنها باید بگویم که ما بیشتر به اهداف خودمان فکر می‌کنیم تا به این تیم.

علی رعدی اظهار داشت: به آینده امیدواریم چون انسان به امید زنده است. ماهان تندیس، نه تنها امسال، بلکه چند سال است که شخصیت قهرمانی دارد. هفته‌ها خوب کار کرده و خوب نتیجه می‌گیرد اما در مراحل حساس به دلائل نامعلوم آنطور که باید و شاید ادامه نمی‌دهد و از کورس خارج می‌شود. من برای اینکه در ادامه زحمات مربیان قبلی و مربیان سال‌های گذشته این تیم، به ماهان تندیس کمک کنم و داشته‌هایم را در اختیار این تیم قرار دهم، به جمع قمی‌ها اضافه شدم.

سرمربی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مورد جدال روز جمعه تیمش با تیم منصوری قرچک گفت: آنها تیم بزرگ و باشخصیتی هستند که آدم‌های خوبی هم در کنار این تیم هستند. آنها حریفی قابل احترامند که همیشه و هر دوره برنامه داشته‌اند. با این وجود ضمن احترام به آنها، سعی می‌کنیم که بیشتر به اهداف خودمان فکر کنیم تا به منصوری.

ترکیب احتمالی

ترکیب ماهان تندیس: مسعود ایازی، علیرضا وفایی، ابوالقاسم عروجی، سعید قاسمی، مسلم اولاد قباد، محمد کرمانی، ناصر اطمینان، علی اصغر احمدی، علی شریفی، مهدی زاهدی، حمید رشیدی و فرهاد فلامرزی/ سرمربی: علیرضا رعدی

ترکیب شهید منصوری قرچک: مسعود محمدی، محمدرضا دهقان، احسان زحمتکش، مجید لطیفی، پیمان حفیظی، حمید نصیری، اسماعیل وطنخواه، سید علی کیایی، مهدی رضائیان، حامد عبداللهی، امیر صدیق و مازیار امیرخانلو / سرمربی: رضا داورزنی

داوران: علی پورافشار، علی مرادیان، ولی امجدی، حمیدرضا قدسی راغب / ناظر داوری: بهمن غفاری

دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و شهید منصوری قرچک از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۸ آذر در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی