بازدید 19490
۳
«پنجمعه» با «تابناک»؛

فیلم: سه‌نوازی کیهان کلهر، شجاعت حسین‌خان و ساندیپ داس را بشنوید

گالری‌های تهران در آخرین جمعه آذر ماه، میزبان سیزده نمایشگاه تجسمی می‌شوند. رویداد جالب توجه در این آخر هفته، میزبانی چهار گالری تهران به طور مشترک از پنجمین پروژه «دسترسی محدود» است.
کد خبر: ۴۵۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۴ 18 December 2014
گالری‌های تهران در آخرین جمعه آذر ماه، میزبان سیزده نمایشگاه تجسمی می‌شوند. رویداد جالب توجه در این آخر هفته، میزبانی چهار گالری تهران به طور مشترک از پنجمین پروژه «دسترسی محدود» است. تعدادی از نمایشگاه‌های هفته قبل نیز در روزهای آینده به کار خود ادامه خواهند داد و علاقه‌مندان فرصت خواهند داشت از مجموعه آثار به نمایش درآمده در این گالری‌ها بازدید کنند.

نگاه، پنجشنبه ۲۷ آذر نمایشگاه نقاشی‌های آزاده کیا را با نام «یک زندگی، هزار آرزو» افتتاح می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند تا نهم دی ماه از این نمایشگاه در گالری نگاه، واقع در لواسان، ابتدای بلوار اصلی، خیابان شکوفه، خیابان نگار، ‌ انتهای کوچه گلزار، شماره ۳۲ دیدن کنند.

آران، ویستا، محسن و گالری ۶، در یک رویداد کم سابقه، مشترک میزبان پنجمین دوره مجموعه نمایشگاه‌های دسترسی محدود، با برنامه‌هایی در تأکید بر ویدئوآرت، سینمای تجربی و مستند، صدا و اجرا می‌شوند.

اعتماد ۱؛ جمعه ۲۸ آذر میزبان افتتاح نمایشگاه نقاشی‌های شاه پری بهزادی با نام «یک نقطه» می‌شود.

اعتماد ۲ در همین زمان نمایشگاه نقاشی‌های محمدرضا حسین جواهری را با نام «کیمیاگران لبخند» میزبانی می‌کند.

اعتماد ۳ هم از ۲۸ آذر آثار محمود بخشی را به نمایش می‌گذارد. علاقه‌مندان می‌توانند تا هفتم دی ماه از این نمایشگاه‌ها در گالری اعتماد به نشانی نیاوران، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان، پلاک ۴ بازدید کنند.

اعتماد ۴ هم که به تازگی با نمایش مجسمه‌های شاعر تناولی افتتاح شده، از ۲۸ آذر میزبان عکس‌های امیر شمس با نام «بار دیگر، جایی...» به نشانی خیابان باهنر (نیاوران)، نبش خیابان دلشاد، شماره ۱۶۱، طبقه ۳ می‌شود.

الهه؛ نمایشگاه نقاشی‌های اولین آقامانیان را با نام «تونل زمان» از ۲۸ آذر تا ۸ دی به نمایش می‌گذارد. گالری الهه در خیابان آفریقا، انتهای خیابان گلفام، سمت راست، بن بست امینی، پلاک ۳ واقع شده است.

مهروا؛ جمعه ۲۸ آذر به استقبال نمایشگاه گروهی عکس با نام «روشن‌دان» می‌رود. مهروا در خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شماره ۳۸واقع شده است.

مینا؛ نمایشگاه عکس و موسیقی، آثار عکاسی معین هاشمی نسب، با نام «نت‌های بی‌پایان» با نمایش ۶۰ چهره از ۶۰ هنرمندِ عرصهٔ موسیقی را جمعه ۲۸ آذر افتتاح می‌کند. خیابان پاسداران، گلستان دوم (فلاح‌زاده)، شماره ۱۲۰ واقع شده است.

نگارستان شاهد؛ نمایشگاه گروهی عکس با نام «ماهیت شناور» را از ۲۷ آذر تا۸ دی برگزار می‌کند. نگارستان شاهد در خیابان ولیعصر، تقاطع چهار راه طالقانی، نبش کوچه رحیم‌زاده واقع شده است.

شیرین؛ تا سوم دی نمایشگاه هشتمین سالانه منتخب نسل نو را ادامه می‌دهد. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا سوم دی به نشانی جدید گالری شیرین واقع در خیابان سنایی، کوچهٔ سیزدهم، پلاک ۵ مراجعه کنند.

نگارخانه عکاسان جوان؛ تا سوم دی ماه عکس‌های ماندانا رستمی را با نام «به خاطر زندگی» به نمایش می‌گذارد. علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا سوم دی به خانه عکاسان جوان به نشانی خیابان ولیعصر (ع)، خیابان یوسف‌آباد، خیابان چهارم، شماره سه، واحد سه مراجعه کنند.

گالری ۲۶؛ هم تا سوم دی نقاشی‌های حامد شهیر را با نام «حیوانات خانگی» به نمایش می‌گذارد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی فرمانیه شرقی، خیابان سلمان‌پور‌ ظهیر، شماره ۲۶، واحد ۳ مراجعه کنند.

هفت ثمر؛ تا سوم دی میزبان نمایشگاه نقاشی و مجسمه به یاد ایرج زند می‌شود گالری هفت ثمر در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸ واقع شده است.

گلستان؛ نمایشگاه نقاشی‌های محسن امینی را تا سوم دی به نمایش می‌گذارد. گالری گلستان در خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ واقع شده است.

ماه؛ هم تا نهم دی نمایشگاه نقاشی‌های عسل فلاح را با عنوان «تقدیر» میزبانی می‌کند. گالری ماه درخیابان افریقا، کوچه گلستان، شماره ۲۶ ‌است.

والی؛ نمایشگاه نقاشی‌های سهیلا حقیقت با عنوان «تن‌ها در جمع» تا ۵ دی ماه در گالری والی به نشانی میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ دایر خواهد بود.

لاله؛ تا شانزدهم دی میزبان دومین نمایشگاه سالانه آثار هنرمندان خودآموخته می‌ماند. گالری لاله درخیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی واقع شده است.

تعداد بازدید : 75
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
خدایی خیلی عالی بود. خیلی خیلی شاد شدم با این قطعه از کلهر و شجاعت حسن خان.
با همه احترامي كه براي استاد كلهر قائلم اما بايد بگويم اين سه آلت موسيقي در كنار هم اصلا زيبا نبودند.
من نمیدونم کی میخواین متوجه بشین که هاهای های های چیزی جز اتلاف عمر نیست؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی