بازدید 23603
۶

بر‌ترین جستجوهای گوگل در سال ۲۰۱۴ منتشر شد

یک سال میلادی دیگر رو به پایان است و هیچ نیازی به این گفته نیست که بیش از میلیارد‌ها جستجو در سال ۲۰۱۴ در موتور جستجوی گوگل رقم خورده ‌و مانند همیشه گوگل کمی وقت گذاشته ‌تا بر‌ترین و بیشترین موضوعات جستجو شده در موتور جستجوی خود را برای اطلاع کاربران و علاقه‌مندان منتشر کند.
کد خبر: ۴۵۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰ 17 December 2014
برترین جستجوهای گوگل در سال 2014 منتشر شد

یک سال میلادی دیگر رو به پایان است و هیچ نیازی به این گفته نیست که بیش از میلیارد‌ها جستجو در سال ۲۰۱۴ در موتور جستجوی گوگل رقم خورده ‌و مانند همیشه گوگل کمی وقت گذاشته ‌تا بر‌ترین و بیشترین موضوعات جستجو شده در موتور جستجوی خود را برای اطلاع کاربران و علاقه‌مندان منتشر کند.

به گزارش «تابناک» شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید بیشترین عبارت جستجو شده در موتور جستجوی گوگل در سال ۲۰۱۴ چه بوده است؟ باید گفت، این جستجو مربوط به Robin Williams و مرگ حزن‌انگیز وی بوده است.

برترین جستجوهای گوگل در سال 2014 منتشر شد

در رده دوم جستجو‌های گوگل به موضوع جام جهانی و World Cup بر‌می‌خوریم که همچنین موضوع اول بحث‌ها و پست‌های فیس‌بوکی در سال ۲۰۱۴ نیز بوده ‌و هیچ تعجبی ندارد که یکی از بر‌ترین رویدادهای ورزشی جهان در سال ۲۰۱۴ جزو بر‌ترین موضوعات جستجو شده در گوگل و موتور جستجوی این شرکت باشد.

به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم، موضوع ویروس ابولا و هواپیمای ناپدید شده خط هوایی مالزی با نام پرواز MH۳۷۰ قرار گرفته‌اند؛ اما موضوعات پنجم و ششم بسیار جالب توجه هستند: موضوع ALS و چالش ‌سطل آب یخ در رده پنجم و بازی محبوب Flappy Bird در جایگاه ششم است.

برترین جستجوهای گوگل در سال 2014 منتشر شد

به ترتیب موضوعات بر‌تر جستجو شده در موتور جستجوی گوگل عبارتند از: Conchita Wurst برنده یورو ویژن، ISIS یا گروه تروریستی داعش، فیلم Frozen، و المپیک بازی‌های زمستانی سوچی.

اما در موضوع بر‌ترین عبارات جستجو شده در سال ۲۰۱۴ در بخش کالاهای مصرفی الکترونیکی، بدون هیچ تعجبی iPhone ۶ بر‌ترین مورد جستجو بوده ‌و در رده دوم رقیب اصلی اندرویدی اپل یعنی سامسونگ Galaxy S۵ قرار گرفته است.

نکته جالب در این میان، آنکه توقع بر آن بوده که سامسونگ Galaxy Note در رده سوم یا چهارم قرار بگیرد، ولی در رده سوم، Nexus ۶ و در رده چهارم MOTO G از شرکت موتورولا ‌‌‌و Galaxy Note در رده پنجم جای گرفته است. این موضوع نشان دهنده آن است که علاقه در سال ۲۰۱۴ بیش از همه متوجه گوشی‌ها و کالاها‌ با بهای مناسب برای مشتریان بوده است.

برترین جستجوهای گوگل در سال 2014 منتشر شد

می‌توانید برای دیدن جزئیات گزارش منتشر شده از سوی گوگل برای برترین عناوین جستجو شده در سال ۲۰۱۴ به اینجا مراجعه کنید.

هرچند موضوع انتشار بر‌ترین عناوین جستجو شده در موتور جستجوی گوگل در سال، می‌تواند یک جنبه جالب و سرگرم کننده ‌داشته باشد، ‌از یک دیدگاه تجاری می‌تواند برای اصحاب کسب و کار در سطح جهانی، ملاک و معیاری خوب برای تشخیص علاقه‌مندی‌های کاربران اینترنت به موضوعات مختلف در راستای تبلیغات باشد.

از آنجا‌ که ممر اصلی درآمدی گوگل وابسته به تبلیغات است، در نتیجه هیچ جای تعجبی نیست که گوگل با انتشار یک چنین گزارش‌هایی و نیز طراحی و تدوین ابزار Google Trends توجهات کاربران و اصحاب کسب و کار را به خود جلب کند. وجود یک چنین گزارش‌هایی کمک بسیاری به شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری و اقتصادی می‌کند تا به درستی بازار هدف خود را برای تبلیغات شناسایی کرده و ‌روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
رابین ویلیامز در حادثه اتومبیل کشته نشده ها. خودکشی کرده
حالا مال ایرانی ها چی بوده به نظرتون؟؟؟؟؟
بر‌ترین عناوین جستجو شده در موتور جستجوی گوگل به توسط ایرانیان را هم ذکر می کردید، خالی از لطف نبود.
لطفا یکنفر جامعه شناس در مورد روند جستجوها در کشورهای اسلامی در مقایسه با کشورهای غیر اسلامی یک بررسی جامع انجام دهد. چرا باید موضوعات غیر اخلاقی در صدر جستجوهای ایرانی باشد؟ استفاده از vpn توسط اغلب ایرانی ها ممکن است موجب انحراف نتایج باشد و یا جامعه ما مشکل دارد؟ هرچندنتایج امسال نسبت به 5 سال منتهی به 2013 بهتر است رابطه تغییر جستجوها با تغییر دولت در چیست؟ آیا فیلترینگ بر روند در صدر نشستن موضوعات غیر اخلاقی موثر بوده است. چرا جستجوهای غیر اخلاقی به این راحتی و بدون فیلتر شکن میسر است ولی جستجوهای سیاسی و اجتماعی اینگونه نیست؟ و هزاران سوال دیگر ...
چرا کلمات دولت یازدهم، دولت قبل، کلید، دروغ، داس، کمباین، شیب، تمدید،انتقاد، گوجه، نعمت زاده، در این رده بندی جایی ندارند!؟
واااااااااای چقد جاااااالب....مردمم بیکارن هااااااا خخخ
والااااااااااا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی