بازدید 6764

تصادف مرگبار زائرین در 15 کیلومتری مهران+اسامی

کد خبر: ۴۵۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲ 15 December 2014
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در تصادفی که برای زائران عتبات عالیات در خاک عراق رخ داده ۷ نفر از هموطنان کشته و ۲۲ نفر زخمی شدند.

به گزارش فارس، سردار اسکندر مؤمنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در مورد تصادف زائران عتبات عالیات در خاک عراق و در نزدیکی مرز مهران اظهار داشت: در این تصادف متأسفانه 7 نفر از زائران عتبات عالیات جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: به دنبال حادثه تصادف تریلر با خودروهای ون 22 نفر زخمی شدند که 21 نفر از آنها تا این لحظه به ایران منتقل شده‌اند.

سردار مؤمنی خاطرنشان کرد: یک نفر از مجروحین به دلیل وخامت وضعیت جسمانی هم‌اکنون در یکی از بیمارستان‌های عراق بستری است.

اسامی کشته‌شدگان و مصدومین

نظافتی مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج افزود: همچنین اسامی مصدومان این حادثه به شرح ذیل است: فاطمه میرزابیگی، قاسم میرزابیگی، هادی محمدی، سیدمحمود سیدجعفری، سیده سمیه سادات جعفری، خلیله سلطان رجبی و فاطمه برقی که این افراد از استان مرکزی هستند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ادامه داد: گلی ایمانی از تهران، مجید یوسف‌زاده از قزوین و ابوالفضل یوسف‌زاده از قزوین نیز دیگر مصدومان تصادفات 24 ساعت اخیر در کشور عراق بودند.

به گزارش فارس در تصادفات شب گذشته در مسیر عراق به ایران 8 نفر از زائران ایرانی اربعین حسینی جان خود را از دست دادند و 22 نفر نیز زخمی شدند که 10 نفر از مجروحان ایرانی و 12 نفر دیگر نیز اتباع سایر کشورها بودند که از طریق ایران به عتبات عالیات سفر کرده بودند.

این زائران به صورت انفرادی به عراق سفر کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی