بازدید 7655
در جلسه هم‌اندیشی فدراسیون و رؤسای هیأت‌ها اهدا شد؛

کارت هدیه‌های دو میلیونی فدراسیون فوتبال پیش از برگزاری مجمع

چهار کارت هدیه پانصد هزار تومانی که در مجموع، یک هدیه ناقابل دو میلیونی به حساب می‌آید؛ هرچند برخی از اعضا این هدیه را هزینه ایاب ذهاب رؤسای هیأت‌ها دانسته‌اند، باید دید که آیا این تدابیر برای فدراسیونی که در ابهامات مالی دست و پا می‌زند، کارگر هست یا خیر؟
کد خبر: ۴۵۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲ 15 December 2014
فدراسیون فوتبال در حال آماده‌سازی خود برای برگزاری مجمع عمومی این فدراسیون است و هرچه به زمان این مجمع نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، وضعیت برگزاری آن، بیش از پیش در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

به گزارش «تابناک»، در حالی دعوت‌نامه برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به همراه صورت‌های مالی برای اعضای مجمع ارسال شده و از برگزاری این نشست در اوایل دی‌ماه امسال خبر می‌دهد که هنوز بسیاری از موارد در خصوص برگزاری این مجمع در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ایرادات و ابهامات اسناد و مدارک مالی فدراسیون فوتبال در سال گذشته و امسال، مهم‌ترین موضوعی است که برگزاری مجمع عمومی را با مشکل مواجه کرده است. در حالی که فدراسیون فوتبال صورت اسناد را برای اعضای مجمع فرستاده است، برخی اعضای این مجمع در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک از مبهم و مغشوش بودن این گزارش‌ها خبر می‌دهند.

اما فدراسیون فوتبال در آستانه برگزاری مجمع عمومی هفته گذشته، اقدام به برگزاری یک نشست هم‌اندیشی با رؤسای هیأت‌های فوتبال کرد؛ رؤسای هیأت فوتبالی که بخش بزرگی از اعضای مجمع عمومی را تشکیل می‌دهند و بی‌شک رأی آن‌ها در تصمیمات مجمع و آینده رؤسای فدراسیون تأثیرگذار است. مدیران فدراسیون نام این جلسه را هم‌اندیشی و یا جلسات فصلی با رؤسای هیأت‌ها گذاشته‌اند.

اما پرسش روز اینجاست که چرا این نشست بسیار مهم در فاصله کمتر از بیست روز مانده به مجمع برگزار شد؟ این سؤال در حالی مطرح می‌شود که وقتی با رؤسای هیأت‌ها هم‌صحبت می‌شوید، از برگزاری دیرهنگام این نشست‌ها ابراز ناراحتی می‌کنند.

علیرضا محبی رئیس هیأت فوتبال کرمانشاه یکی از کسانی است که نسبت به برگزاری دیرهنگام چنین نشست‌های ابراز ناراحتی می‌کند. وقتی برای واکاوی اتفاقات جلسه سال گذشته مجمع به سراغ محبی رفتیم گفت، این نشست‌ها آنقدر دیر به دیر برگزار می‌شود که آدم اتفاقات را از یاد می‌برد. سعید آگشته، رئیس هیأت فوتبال قزوین و دیگر عضو مجمع عمومی هم پیشتر به خبرنگار تابناک در خصوص این جلسه گفته بود: «اعضای هیأت‌ها جزو خانواده فوتبال هستند. اما فامیل دور این خانواده به‌ شمار می‌آیند که فقط برای عزا و عروسی دعوت می‌شوند‌».

برگزاری چنین نشستی درست قبل از برگزاری مجمع سالانه به‌ اندازه کافی شائبه برانگیز بود و تلاش فدراسیون فوتبال برای رسانه‌ای نکردن این جلسه هم بر ابهامات افزوده است، زیرا در زمان برگزاری این جلسه هیچ خبری از جلسه و جزئیات آن روی خروجی سایت فدراسیون قرار نگرفت و برای کمتر در جریان قرار گرفتن رسانه‌ها جلسه در غربی‌ترین نقطه شهر و در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به ‌رغم تلاش مسئولان فدراسیون برای برگزاری پنهانی این جلسه، ‌اخباری از این جلسه به بیرون درز کرده است. مثل تصاویر کارت‌های هدیه‌ای که از سوی رئیس فدراسیون در این جلسه به اعضای هیأت‌ها اهدا شد. چهار کارت هدیه پانصد هزار تومانی که در مجموع یک هدیه ناقابل دو میلیونی به حساب می‌آید. اگرچه برخی از اعضا این هدیه را هزینه ایاب ذهاب رؤسای هیأت‌ها دانسته‌اند، باید دید که آیا این تدابیر برای فدراسیونی که در ابهامات مالی دست و پا می‌زند کارگر هست یا خیر‌ و مهم‌تر اینکه آیا این کارت‌ها و اسناد آن در صورت‌های مالی سال ۹۳ ثبت شده است یا خیر؟

این‌ها بخشی از ابهامات و سؤالاتی است که به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال پیش از برگزاری مجمع لازم است به آن‌ها پاسخ بدهد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
میزعلی گفته زیر میزی که نبوده ، واسه خریدن رومیزی بوده . هه هه ، هه هه !
چه بخور بخوریه
تو گلوشون گير كنه. بگو ايشالا
nazari nadaram
در اشاعه و تبلیغ این فوتبال سراسر نامردمی و تباهی و ملیارد غارت طلبی
به لجن كشيدن اين فوتبال رو با خنده‌ها وشون... لطفا به اين افشاگري‌ها ادامه بديد...
کفاشیان هم دیگه....
حاتم بخشی از بودجه کشوری---ای اون بالایی ها حواستون هست
بازهم به فکر تخم مرغ دزدائید ... خبر بهتری برای تیتر زدن نداشتی تابناک جان
سلام.اگر از جیب خودشان میدادند بجای 2 ملیون،20 هزار میدادند و میگفتند با تاکسی ایاب و ذهاب کنید!حالا که از بیت المال داده اند میتوانند با مازراتی ایاب و ذهاب کنند! خانه از پای بست .....
چه ایاب و ذهابی ؟مسئولان هیئت ها ایاب وذهاب را از هیئت برداشت میکنند
رمز ماندگاری کفاشیان !!
متاسفم برای نصیرزاده که حزب باده
من که به عنوان یه ایرانی راضی نیستم پول بیت المال بره تو جیب فوتبالیها.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی