بازدید 1900
هاشمی:

روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها متوقف نشده است

برای سرخابی‌ها در بودجه 94 مبلغی پیش‌بینی شده اما خودشان باید آن را به دست بیاورند!
کد خبر: ۴۵۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶ 15 December 2014
معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش گفت: در کمیسیون خصوصی‌سازی واگذاری سرخابی‌ها در مرحله انجام است و حرفی از توقف مطرح نیست.

به گزارش فارس، مناف هاشمی معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش در ارتباط تلفنی با شبکه خبر درباره اینکه اعلام شده بود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال واگذار می‌‌شوند اما به نظر نمی‌رسد این اتفاق رخ دهد، ‌گفت: موضوع این دو باشگاه در حوزه معاونت پارلمانی دنبال می‌شود و تا جایی که اطلاع دارم در کمیسیون خصوصی‌سازی به دنبال واگذاری این باشگاه هستند.

وی ادامه داد:‌ طیب‌نیا گفته مسیر خصوصی‌سازی در حال انجام است و حرفی از توقف مطرح نیست. ما هم مصر هستیم قانون اجرا شود. نکته قابل اهمیت این است که ما در سال 92 و 93 ریالی از بودجه وزارت را به این دو باشگاه نداشتیم. اگر آنها منابعی داشتند از محل‌های مختلف هزینه شده و وزارت ورزش در پرداخت‌ها ورودی نداشته است.

معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش درباره اینکه در سال 94 برای این دو باشگاه بودجه پیش‌بینی شده یا خیر، اظهار داشت:‌برای یکی از این دو باشگاه 34 میلیارد و برای دیگری رقمی بیشتر در نظر گرفتند اما این منابع قرار نیست از طریق دولت در اختیارشان قرار بگیرد بلکه آنها خودشان باید آن را به دست بیاورند.

هاشمی همچنین درباره بودجه فدراسیون‌ها عنوان کرد:‌ با همکاری کمیته ملی المپیک و معاونت قهرمانی وزارت ورزش با فدراسیون‌ها تفاهم‌نامه امضا کردیم که همین کار را در سال 94 هم ادامه می‌دهیم. 75 میلیارد وزارت ورزش و 25 میلیارد کمیته ملی المپیک کمک کردند. از طرف دیگر فدراسیون‌ها 200میلیارد آورده داشتند. اگرچه منابع ما کم است اما عملا خوب استفاده کرده‌‌ایم. اگر 30 درصد منابع فدراسیون‌ها را بتوانیم افزایش دهیم کمک زیادی به ما صورت می‌گیرد هر چند بعضی از فدراسیون‌ها چند برابر پولی که از ما گرفته‌اند از طریق تبلیغات و اسپانسر منابع داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار