بازدید 3368

دستگیری باند فروش موادمخدر

کد خبر: ۴۵۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴ 15 December 2014
ماموران یگان امداد تهران بزرگ توانستند پس از یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی 3 مواد فروش جوان را دستگیر کنند.

به گزارش آرمان، یگان امداد پلیس پایتخت در حین گشت زنی در آدرس سعادت آباد هتل پرشین آزادی با خودرو بنز سازمانی بودند که به یک دستگاه پراید سواری با سه نفر سرنشین شامل دو مرد و یک زن مشکوک شدند. ضمن تعقیب و گریز خودرو مشخص شد پراید متواری مسروقه می باشد.

در تعقیب و گریز پلیسی خودرو پراید به سمت شهرک آتی ساز در حال فرار بوده که سرنشین جلو سمت شاگرد با اسلحه کلت کمری اقدام به شلیک یک گلوله به سمت خودرو بنز سازمان کرد. 

در ادامه شرور مسلح بار دیگر در خیابان برزگر نیز یک گلوله دیگر شلیک کرد که هیچکدام از گلوله ها به خودرو ماموران برخورد نکرد.

در نهایت در انتهای خیابان برزگر خودرو پراید مسروقه به یک دیوار برخورد و سرنشینان اقدام به پیاده شدن و فرار نمودند که در نهایت هر سه نفر سرنشین دستگیر شده که خود را به هویت  آرمان  27 ساله و فرد دیگر خود را به هویت  پرناز  21 ساله و فردی که با اسلحه کلت تیراندازی کرد خود را  حسام  20ساله اعلام کرد.

 هر سه متهم پس از دستگیر به کلانتری 134شهرک غرب منتقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند که مشخص شد متهمان از اعضای باند فروشندگان مواد مخدر هستند و پاتوق آنان در دره چمران است.

سرهنگ حسن رضا جوانمرد سرکلانتر دوم پلیس پایتخت گفت: در بازرسی از وسایل متهمین یک شوکر برقی 800 ولت و یک عدد چاقو کشف شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی