بازدید 7168

ماهیت فروش سربازی باید مورد بررسی قرار گیرد

این مسئول بر همه‌گیری قوانین از جمله قانون سربازی در جامعه تاکید کرد و افزود: قانون باید با همه افراد به صورت یکسان برخورد کند.
کد خبر: ۴۵۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵ 15 December 2014
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش قیمت نفت از سوی برخی کشورها، توطئه است.

محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با فارس در زنجان، با اشاره به ارائه لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی توسط رئیس جمهور اظهار داشت: در این بودجه درآمد استان زنجان حدود 560 میلیارد تومان دیده شده است.

وی با بیان اینکه افزایش پیش‌بینی شده برای درآمد استان زنجان نسبت به سال گذشته معقول به نظر می‌رسد، اضافه کرد: با این اوصاف این افزایش باز هم بالا در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به مشکلات دولت در نتیجه عدم تحقق درآمدها اشاره و تاکید کرد: این مشکلات نباید موجب وارد آمدن فشار بر مردم شود.

این مسئول با بیان اینکه موضوع درآمدهای در نظر گرفته شده برای استان بررسی و در صورت نیاز به آن اعتراض خواهد شد، ادامه داد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای سایر امور استان بد به نظر نمی‌رسد.

اسماعیلی در پاسخ به سئوالی در مورد تعیین تکلیف سربازان غایب از طریق پرداخت پول گفت: این موضوع باید به تایید ستاد کل نیروهای مسلح برسد.

*درستی ماهیت فروش سربازی باید مورد بررسی قرار گیرد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در مورد دخیل بودن موضوع سربازی فوتبالیست‌های متخلف در به وجود آمدن بحث فروش سربازی گفت: این موضوع نمی‌تواند درست باشد و تنها بحثی که در این مورد مطرح است، تعیین تکلیف سربازی عده‌ای است که چند سال غیبت داشته‌اند.

این مسئول بار دیگر بر همه‌گیری قوانین از جمله قانون سربازی در جامعه تاکید کرد و افزود: قانون باید با همه افراد به صورت یکسان برخورد کند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دریافت پول برای تعیین تکلیف سربازی غایبان بدون شک درآمدی را برای دولت خواهد داشت، بیان داشت: آنچه باید در مورد این موضوع مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد، درستی اصل و ماهیت این کار است.

*کاهش قیمت نفت توطئه است

وی با تاکید بر توطئه بودن موضوع کاهش قیمت نفت در چند وقت اخیر افزود: این توطئه با هم‌فکری امریکا و برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی برنامه‌ریزی شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اعمال فشار بر ایران را با کاهش درآمدهای ناشی از فروش نفت، هدف کاهش قیمت این ماده دانست و ادامه داد: آنچه مسلم به نظر می‌رسد این است که این کاهش همه کشورها از جمله بانیان آن را متضرر می‌کند.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد حد و حدود مورد نظر بانیان کاهش قیمت نفت تاکید کرد: به نظر می‌رسد آنها با وجود تحمیل خسارت به خودشان بنا دارند این کار را ادامه دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۲۰
به فکر ما تحصیل کرده های بدون غبیت سن و سال دار هم باشید لطفا.
برای خودم متاسفم که با داشتن مدرک دکتری مهندسی و داشتن بچه باز رفتم سربازی اما گروهی به راحتی با حداقل سواد و فقط با پول مشکل خودشان را حل کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
اگر نمي رفتي هم الان بايد ميرفتي چون اين طرح شامل حال شما افرادي كه به خاطر فرار از سربازي سالها درس خوانديد نميشود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
شما هم نمیرفتی صبر میکردی میخریدی
جناب نماینده محترم فرق غایب ۸ ساله با ۲۷ سال سن و فرد ۲۹ یا ۳۰ ساله بدون غبیت برای نظام چیه. غیر از اینه که کارایی فرد با سن بیشتر کمتره. بعد هم ادمی که تا سی سالگی درس حونده بره خدمتی که از تخصصش استفاده نشه می دونین هم خودش و هم جامعه چه آسیب اقتصادی می بینن؟
یک نفر که ده سال به خدمت نرفته و با مشکلات آن کنار آمده قطعا ده سال آینده نیز به خدمت نخواهد رفت و پرداخت جریمه ریالی راهکار مناسبی به نظر می رسد
خواهشا تصويب كنيد .تا بعد از 15 سال محروميت اجتماعي به همراه زن وبچه خود از استرس راحت بشيم
واقعابی انصافیه که همه چی پوله
این طرح یعنی پاداش به متخلفین ومجازات کسانی که به قانون تن داده اند
هر كس فقط به مشكل خود فكر ميكند .و حاضر است كه به هر قيمت كه ميشود مشكل ديگران هم حل نشود اين مشكل جامعه امروز مملكت ماست. من به خدمت رفته ام ولي مشكلي هم با فروش خدمت ندارم .چون در اين صورت پول خوبي به خزانه دولت وارد ميشود و هم عده اي متاهل با سن بالا راحت
به مي گوند بازي برد - برد
اين طرح تحت هر عنواني ، يك بي عدالتي در حق اناني است كه به سربازي رفتند و ميروند. (ضمنا تقريبا غير از گواهينامه و گذرنامه هيچ تفاوتي بين سربازي رفتگان و نرفتگان نيست) بنابراين واقعا خيلي هم محروميت اجتماعي در انتظار غايبان نيست.
این طرح خوب و مناسب است این سربازان غایب به اندازه کافی رنج و محرومیت کشیده اند و با جریمه معاف شدنشان عقلانی است
این فروش سربازی نیست. این دریافت جریمه از افرادی هست که به دلایل گوناگون موفق به ادای دین به کشور نشده اند. لطفاً از لفظ فروش استقاده نکنید. کسی که غیبت نکرده آیا باید جریمه بده؟! مسلماً خیر. جریمه برای کسی هست که قانونی عمل نکرده. این افراد جریمه رو پرداخت می کنند و دیگه کسی کاری باهاشون نداره. این چیزی که شما گفتی مثل اینکه شما در رانندگی تخلف نکردی اما بری به پلیس بگی من رو جریمه کنید لطفاً! شما که غیبت نداری با خیال راحت برو خدمتت رو انجام بده و جریمه رو هم پرداخت نکن!
من میگم بهتره غیبت ملاک نباشه .
خوبه با در نظر گرفتن کمترین سن برای خدمت سربازی که 18 سال یا هر چی که هست این سن در نظر گرفته بشه برای معافی و کاری به غیبت نداشته باشن مثلا بگن ده سال بعد از 18 سال که میشه 28 ساله ها چه غیبت داشته باشن چه نداشته باشن میتونن معاف بشن .
بزارین عدالت رعایت بشه
اخه کجا یک مشمول بی چیز و بدبخت که 10 سال از زندگی و همه امکانات و وام و تحصیل و گواهینامه و گذرنامه و اشتغال محروم بوده، توان پرداخت 20 میلیون دارد؟ واقعا این انصاف است؟
این جریمه ها کم است و باید حداقل سه تا چهار برابر شود. کسی که به سربازی نرفته حتما درامد خوبی داشته است که به خاطر آن سربازی نرفته است. از سوی دیگر این جریمه های کم، فرار از سربازی را تشویق می کند و به محلی برای فشار به خانواده تبدیل می شود.
به نظر من فروش خدمت سربازی برای همه باید اجرا شود نه برای غایبین 8 ساله . من یه پدر ومادر پیر و مریض دارم که برادرم ازشون نگهداری می کنه ولی اگه بره سربازی وای به حال والدینم !!
از دولت اقای روحانی خواهش می کنم خرید خدمت رو واسه همه اجرا کنند تا مشکل برخی از جوونها هم حل بشه
خواهش می کنم اقای روحانی
در سال 1382 هم كه افراد متولد 54 معاف شدند افراد تحصيلكرده با مدرك بالا فقط تا سال 52 معاف شدند .خوبي اين طرح اينه كه حداقل يه پولي به دولت ميرسه كه در كارها عمراني و بهداشت هزينه كند ...بهترين طرح است
این قانون به جای 8 سال غیبت باید اینجوری گفته بشه که تمام متولدین 55 تا65 مثلا که 8 سال از خدمتشون میگذره معافیت سنی البته با جریمه داده میشه و خواهشا یک جریمه ای داده بشه که با عقل جور در بیاد مگه یک سرباز چقدر حقوق میگرفته ماهانه که برای نرفتنش انقدر باید پول بده!!!!!
سربازیو برای همه مشمولین نه فقط عده خاص بفروشین با قیمت مناسب،کاری که ترکیه هم داره انجام میده این پول خودش خدمته به نظام،ما به 20٪ جمعیت سربازان فعلی هم نیاز نداریم،اون افرادی هم که میگن بین فقیر و غنی تبعیض به وجود میاد آیا در حالت کلی هم بین فقیر و غنی تبعیض نیست و نباید باشه؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار