بازدید 12683
بی‌برنامه‌ترین اردوی تیم ملی پیش از جام ملت‌ها؛

چرا باز هم آفریقای جنوبی مقصد اردوی تیم ملی فوتبال شد؟

سؤال اما اینجاست ‌چرا تیم ملی با چنین وضعیت آشفته‌ای، راهی افریقای جنوبی شده است؟ هماهنگی‌های اردوی تیم ملی را چه افرادی انجام داده‌اند که اردوی تیم ملی چنین آشفته و بی‌برنامه است؟ بی‌اطلاعی کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال از هماهنگی‌های این اردو چه معنی می‌تواند داشته باشد؟
کد خبر: ۴۵۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷ 14 December 2014
بامداد امروز، تیم ملی فوتبال کشورمان، در حالی تهران را به مقصد ژوهانسبورگ ترک کرد که در آستانه جام‌ملت‌ها یکی از بی‌برنامه‌ترین اردوهای تیم ملی، در انتظار ملی‌پوشان است؛ اردویی که مانند دوران پیش از جام‌جهانی و با پافشاری کارلوس کی‌روش در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود و این سؤال را به ذهن متبادر می‌کند که چرا آفریقای جنوبی مقصد اردوی تدارکاتی تیم ملی ایران شده است؟

به گزارش «تابناک»، بی‌شک یکی از قابلیت‌های مدیری در حد ریاست فدراسیون فوتبال یک کشور باید در روابط بین‌الملل او باشد؛ مدیری که با شناخت از جایگاه کشورمان، پای تیم‌های بزرگ جهان را به ایران باز کند و با رایزنی‌های فراوان موجب هر چه بیشتر و بهتر شناخته ‌شدن فوتبال کشورمان شود؛ اما آنچه این روز‌ها در فوتبال ما حاکم است، رویه‌ای کاملا خلاف این جریان است.

نمونه بارز این ماجرا را می‌توانیم در اردوی تدارکاتی تیم ملی پیش از جام ملت‌ها در آفریقای جنوبی جست‌وجو کنیم؛ جایی که با سردرگمی‌های فراوان تیم ملی به یکی از بی‌برنامه‌ترین اردوهای تاریخ خود رفته است؛ اردویی که هنوز معلوم نیست قرار است، تیم ملی در آن با چه تیمی دیدار کند و رقبای تدارکاتی ایران چه کشورهایی هستند!

پیش از این اردو کارلوس کی‌روش از علاقه‌مندی خود به برگزاری سه دیدار تدارکاتی با یکی از تیم‌های کنیا، آفریقای جنوبی، زیمبابوه، تانزانیا و بوتسوانا خبر داده بود؛ اما با توجه به ناهماهنگی‌های صورت گرفته در برگزاری اردوی تیم ملی، هیچ یک از بازی‌ها رزرو نشد. زیمبابوه تنها تیمی بود که پذیرفت بدون دریافت پول با تیم ملی کشورمان دیدار کند و تنها هزینه‌ سفر آن‌ها را بپردازد که این پیشنهاد هم از سوی تیم ملی کشورمان رد شد.

رسانه‌ها در حال حاضر آفریقای جنوبی را تنها حریف تدارکاتی احتمالی تیم ملی کشورمان می‌دانند؛ آن هم در صورتی که رایزنی‌های کارلوس کی‌روش در این زمینه جواب بدهد و او بتواند با توجه به ارتباطاتی که در آفریقای جنوبی دارد این تیم را راضی به برگزاری یک دیدار تدارکاتی کند. به این ترتیب شاید تیم ملی این شانس را داشته باشد که یک بازی با تیم ملی و احیانا یکی دو بازی هم با تیم‌های باشگاهی داشته باشد.

سؤال اما اینجاست ‌چرا تیم ملی با چنین وضعیت آشفته‌ای، راهی افریقای جنوبی شده است؟ هماهنگی‌های اردوی تیم ملی را چه افرادی انجام داده‌اند که اردوی تیم ملی چنین آشفته و بی‌برنامه است؟ بی‌اطلاعی کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال از هماهنگی‌های این اردو چه معنی می‌تواند داشته باشد؟ اصرار بیش از حد کارلوس کی‌روش به برگزاری اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی به چه دلیلی است؛ آن هم در حالی که برنامه‌های تیم ملی به هیچ وجه مشخص نیست؟ متأسفانه در برای فدراسیون فوتبال همچنان بر‌‌ همان پاشنه قدیمی می‌چرخد و نزدیکی به جام ملت‌ها و لزوم حمایت همه جانبه از تیم ملی، مانع می‌شود تا خیلی‌ها در حقایقی که در این فدراسیون و حول این تیم می‌گذرد موشکافانه نگاه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۳
نمیدونم چقدر میشه کیروش رو نقد کرد ولی میدونم ایشون هیچ نقدی رو قبول نمیکنه.
یعنی خود نویسنده این متن متوجه نیست که هیچ کشوری با ما حاضر نیست دیدار دوستانه برگزار کند؟ همین آفریقای جنوبی را هم به خاطر همین آقای کیروش که قبلاً آنجا سرمربی بوده، راه می دهند. در ضمن آفریقای جنوبی از لحاظ آب و هوایی به برزیل و استرالیا هر دو نزدیک است. سوی از بی برنامگی فدراسیون، عوامل سیاسی و اقتصادی از بالا، عامل اصلی همه این سردرگمی هاست.
خوب 3 ماه است که میگن اردوی آفریقای جنوبی به دلیل مشابهت آب و هوایی 2 ارزانتر بودن به گفته کفاشیان حتی نسبت به اردوی کیش 3 قطعا تیم بدون هیچ حاشیه ای راحت و با تمرکز کامل تمرین خواهد کرد.
همان های که بازی نفت رو برابر تیم های تخلیه انرژی شده مقابل استقلال گذاشته چرا نفت باید با تیم های با فاصله 4 روز بعد از بازی استقلال انجام بدن ؟
باند بازی در فدارسیون بی داد می کنه
اگر ایران با این مربی قرارداد نمی بست حتی آنگولا و جیبوتی و گینه بیسائو و سودان و .... هم این مربی رو نگاه نمیکردند.
شاید مربی ایران با شخصی در آنجا قرار مراری داره !
کی روش فوتبال و فدراسیون ما را خوب شناخته و مدتهاست فهمیده که بهتر از ایران جایی برای پر کردن جیب های یک مربی از رده خارج وجود نداره.
این که تابلو هستش چون ما با هر چی کشور خدا زده هستش رفیق هستیم دیگه
آخه مگه صدای ما رو کفاشیان گوش میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر کاری دوست داره میکنه آخرشم میاد هر هر میخنده و نهایتش یه عذرخواهی خشک و خالی میکنه، اههههههههههههههههههههههههههههههه
داداش شوما بیا آبودان خودمون تیم برزیل هم خودم باهاش هماهنگ میکنم بیاد بزنیم 7 تا گل بهشون جیگرمون حال بیاد کاکا
خدا وکیلی بازيکنايي که دعوت کرده رو نگا کنید
بیگ زاده و صادقی دعوت میشن اونوقت خلعتبری و طارمی دعوت نمیشن!!!
چرا نداره یک پولی هست همه دور همی دارن حالشو مبرند .
کارلوس کارشو بلده
ای بابا
احتمالا توی ایران زمین برای بازی وجود ندارد.حیف ومیل بیتالمال که چرا نداره
بخند آقای کفاشیان!
من موندم با این همه درایت و کنترل از راه دور تیم ملی، چرا یه سری به شورای شهر نمی زنید؟ به خدا حیفه، امثال شما باید تو شورای شهر هم باشند.
در آستانه کدوم جام جهانی؟
در بی کفایتی کفاشیان که هیچ شکی نیست،د
باسلام .من نمیدانم یک مربی طراز اول را انتخاب میکنید برای تیم ملی .یک مدیر خوب را انتخاب میکنید برای اداره یک مجموعه .وخیلی انتخابهای دیگر که همه بانظر کارشناسی وبا دستمزدهای گزاف انجام پذیرفته است.ورشته کاررا بدست آن شخص میسپاریم.ووقتی ان فرد شروع بکار میکند میگوئیم چرا اینکاررا کرد.بنظر من این چراهای مطرح شده نمیتواند اداره کشور را به سمت جلو هدایت کند .بنظر من تنها چیزی که چرا ندارد عمل جراحی قلب ومغز و کبد است که شما نمیتوانید در آن دخالت کنید .چون بیمارتان وقتی رفت توی اطاق عمل شما نمیتوانید درباره اون تصمیم گیری کنید وفقط برایشان دعا میکنید.بیائید همه این فرهنگ را داشته باشیم که برای هر کاری در هرزمینه ایی که نمیتوانیم حضور داشته باشیم از خدا برای پیشرفت هموطنانمان دعا کنیم..
این تیم با این برنامه افتضاح از مرحله گروهی بالا نمیاد . چرا این هزینه گزاف میکنن توی افریقای جنوبی اردو میزنن تازه اونم با نصف بازیکنای تیم ملی
آب وهوا ومکانهای دیدنی و... درآنجا بیشتر است!!!
از اول متن نوشتی اردوی بی برنامه ... چرا آفریقای جنوبی... ؟
شما با این پول و اوضاع لطف می کردی راه حل برنامه به کجا رو ذکر می کردی تا ما هم خوشحال بشیم
با سلام
یه سوال از شما تابی جون دارم شما که منتقدی به این اعتقاد داری نظم نداریم شما نگاه کن به تیم پرسپولیس اصن معلوم نیست که کی به کیه بعد توقع داری تیم ملی ما چطور باشه بنده خدا کیروش مربی به این خوبی داره تو این بی نظم هایی که بیشتر سر منافع شخصیه داره میسوزه بعد شما تابی جون دنبال قاتل بروسلی هستی مردم عادت دارن خودشو ناراحت نکن عزیزم
کفاشیان از اوضاع سیاسی اقتصادی کشور ومدیریت ضعف وزارت ورزش سوء استفاده میکند.ای کاش میرفت ویا دولت تدبیر برکنارش میکرد ،باندازه کافی به فوتبال کشور ضربه زده است.
همین هم که داریم از صدقه سر کیروش و گرنه فدراسیون که هیچی
بابا کی روش اومده اینجا که فقط با خانواده اش باشه تو ایام کریسمس اونهم با پول بیت المال. لیگ برتر فوتبال آفریقای جنوبی هم از روز شنبه گذشته به مدت 50 روز به تعطیلات نیم فصل رفت حال کدوم تیم با کدوم بازیکنان می خوان بیان به بازی تدارکاتی با تیم فوتبال کی روش.
خود سفر به آفریقای جنوبی یک سفر بسیار سنگین است که قوای بدنی را تحلیل میبرد، سفر به استرالیا نیز از این سخت تر و دیوانه کننده تر است، حالا چرا برنامه ریزیها اینقدر ضعیف است ، نمی دانم. آیا در آفریقای جنوبی پورسانت میدهند ، نمی دانم، ولی منابع مالی و انسانی ماست که دارد ازبین میرود ....
نمیفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون بازیها تو استرالیاست. باید از نظر مکانی و اب هوا مشابه باشن. کی شما روزنامه نگاران و سایت بازان باید خیلی چیزارو بفهمید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حقایق فدراسیون و مدیریت آقایان را همه می دانند الا اعضاء مجمع فدراسیون فوتبال
به نظر بنده از به خاطر از دست ندادن وقت از حالا می توان کمیته دلایل ناکامی را تشکیل داد!!!!!!!!!!!!!!
خيلي جالبه كه به خودتون اجازه مي دين درباره برنامه يك مربي فوق حرفه اي به اين راحتب اظهار نظر كنيد!همينه كه هيچ وقت پيشرفت نمي كنيم
چرا ندارد.سرمربی تیم ملی ایران کارلوس کی روش میباشد.ایشان هستند که پاسخگوی عملکرد تیم ملی هستند.لازم بذکر که مانیستیم.ایکاش همه در حوزه فعالیتی خودشان پاسخگو باشند.
مگرنمیگویند که کشورما چهارفصل است پس می تواننددریکی از شهرهایی که آب وهوایی که درشرایط بهتری است بروند وتمرین کننداین همه خرج برای چه است آزان وقتی که کی روش آمده هزینه ها چندبرابرشده است وبه این حال هیچ نتیجه ایی هم به دست نمی آورند پس بهترنیست که مسئولین امرفکری درست کنندوبه تیم های دیگرورزشی اهمیت بدهند
بی برنامه بودن در تیم ملی سابقه دیرین دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی