بازدید 3910

دولت اقدام به حذف 10 میلیون خانوار کند

کد خبر: ۴۵۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳ 10 December 2014
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه واگذاری حذف دهک‌ پردرآمدها به استان‌ها در شرایط کنونی زمان‌بر است، گفت: تاکنون حدود 10 میلیون خانوار پردرآمد شناسایی شده‌اند، حال چرا دولت به جای این اقدامات، نسبت به حذف این افراد اقدام نمی‌کند.

ارسلان فتحی‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت، با تأیید پیشنهاد دولت در لایحه بودجه 94 مبنی بر واگذاری روند حذف دهک‌ پردرآمدها به استان‌ها، گفت:‌ به نظر من دولت به جای این اقدام باید بر اساس آمارهای خود اقدام به حذف دهک‌های هدف کند، زیرا وزیر اقتصاد چند ماه پیش در صحن علنی مجلس گفت که حدود 10 میلیون خانوار پردرآمد شناسایی شده‌اند، حال چرا دولت نسبت به حذف این افراد اقدام نمی‌کند.

نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس پیشنهاد دولت روند حذف دهک‌ پردرآمدها به استان‌ها واگذار می‌شود و سپس درآمدهای حاصله به خود استان‌های اختصاص می‌یابد، که نمایندگان با این بخش از پیشنهاد بسیار موافق هستند.

وی با اعلام اینکه واگذاری روند حذف دهک‌ پردرآمدها به استان‌ها بسیار زمان بر خواهد بود، گفت: در شرایط کنونی و با توجه به ضرورت‌های حاصله این پیشنهاد منتج به نتیجه نخواهد شد، از این رو نخست باید اقدام قبلی خود را تکمیل کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، دولت باید نسبت به اجرای قانون اصل 44 قانون اساسی اقدام کند، تا زمینه حضور مردم و توسعه بخش تولید فراهم شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی