بازدید 5142

حکم توقف کار کنار عین‌الدوله صادر شد

یکی از وکلای پرونده‌ی ساخت‌و‌ساز در کنار عمارت تاریخی «عین‌الدوله»، از ابلاغ حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف کار در کنار این بنای تاریخی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰ 07 December 2014
یکی از وکلای پرونده‌ی ساخت‌و‌ساز در کنار عمارت تاریخی «عین‌الدوله»، از ابلاغ حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف کار در کنار این بنای تاریخی خبر داد.

«زمان زاهدپاشا» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که شکایت از انجام عملیات در زمین کناری بنای تاریخی عین‌الدوله هفته‌ گذشته در دیوان عدالت اداری مطرح شده است، گفت: بر اساس حکم شعبه‌ 33 دیوان عدالت اداری در حال حاضر کار به صورت موقت در این زمین متوقف است، تا زمانی که قاضی درباره این پرونده حکم جدیدی بدهد.

به گفته‌ وی، تصمیم دیوان عدالت اداری در این زمینه بر این اساس است که «هرچند صدور دستور موقت نشان نمی‌دهد که حق با کدام یک از طرفین پرونده بوده و در محاسبات شعبه به هیچ وجه منظور نمی‌شود، اما با توجه به مفاد دادخواست تقدیمی و مستندات پیوست آن نظر به اینکه فعل/ترک فعل- مشتکی عنه باعث ورود خسارت می‌شود و جبران آن غیرممکن خواهد بود، بنابراین شعبه با احراز ضرورت و فوریت موضوع با استناد به ماده 35 از قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دستور موقت بر توقف اجرای پرونده مذکور در خصوص عملیات ساخت و ساز ناشی از پروانه مذکور صادر و اعلام می‌دارد. این دستور قطعی است.»

او تاکید کرد: این دستور به امضای محمدرضا دلاوری رئیس شعبه 33 دیوان عدالت اداری رسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار