بازدید 12629
ابهامات مالی گسترده فدراسیون فوتبال ـ ۲

انتشار نامه کمیته امین مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص ابهامات مالی

در حالی که بر اساس اطلاع‌رسانی روایط عمومی فدراسیون فوتبال مجمع عمومی سال ۱۳۹۲ این فدراسیون در آذر ماه جاری برگزار خواهد شد، کمیته امین مجمع فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به علی کفاشیان در خصوص ابهامات مالی سال ۱۳۹۲ این فدراسیون تذکر داد.
کد خبر: ۴۵۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰ 03 December 2014
در حالی که بر اساس اطلاع‌رسانی روایط عمومی فدراسیون فوتبال مجمع عمومی سال ۱۳۹۲ این فدراسیون در آذر ماه جاری برگزار خواهد شد، کمیته امین مجمع فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به علی کفاشیان در خصوص ابهامات مالی سال ۱۳۹۲ این فدراسیون تذکر داد.

به گزارش «تابناک»، ابهامات مالی بزرگ‌ترین چالش علی کفاشیان در این روزهاست؛ هرچند آتش تنور این ابهامات این روز‌ها با توجه به مسائل مالی بعد از جام‌جهانی بسیار داغ شده، ریشه آن به روزهای پیش‌تر از این و به مجمع قبلی فدراسیون فوتبال در دی‌ ماه سال گذشته بازمی‌گردد؛ جایی که مسئولان فدراسیون با ارائه یک گزارش مالی مغشوش و پرابهام حتی موجب به تشنج کشیده شدن جلسه مجمع عمومی هم شدند. ابهامات گزارش بودجه و صورت‌های مالی سال ۹۲-۱۳۹۱ چنان گسترده بود که در‌‌ همان مجمع یک کمیته شش نفره امین از سوی مجمع انتخاب شد تا گزارش بودجه و صورت‌های مالی را بررسی و تأیید کند.

چند روز پیش، منصور قنبرزاده، یکی از اعضای این کمیته شش نفره در گفت‌وگویی با تابناک اظهار داشت، این کمیته گزارش بودجه سال ۹۲ را بررسی و تأیید کرده، ولی درباره تأیید صورت‌های مالی این فدراسیون هیچ‌گونه سندی به دست این کمیته نرسیده و هیچ اهتمامی هم برای ارائه سند از سوی مسئولان فدراسیون مشاهده نشده است.

به این ترتیب و در آستانه مجمع عمومی سال ۱۳۹۳ گزارش صورت‌های مالی فدراسیون در سال ۱۳۹۲ پر ابهام است. اعضای این کمیته شش نفره در اولین روزهای آذرماه امسال همچنین در یک نامه رسمی به علی کفاشیان به او متذکر شده‌اند که با گذشت یک سال، هیچ‌گونه سندی از صورت‌های مالی در اختبار اعضای این کمیته قرار نگرفته است و از او خواسته شده که نتایج را به مبادی قانونی ذی‌ربط اطلاع دهد.

همچنین در پاراف نامه خطاب به آقای «شیخ‌سلفی» بازرس و حسابرس قانونی فدراسیون فوتبال هم اطلاع داده شده که با توجه به توضیحات کمیته امین مجمع صورت‌های مالی سال ۱۳۹۲ تأیید شده نیست.

انتشار نامه کمیته امین مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص ابهامات مالی سال ۱۳۹۲

این البته تنها بخشی از مشکلات علی کفاشیان است، زیرا علاوه بر ابهامات مالی سال ‍۱۳۹۲ در صورت‌های مالی سال ۱۳۹۳ هم ابهامات گسترده‌ای وجود دارد. هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در یک ماه گذشته، چهار یا پنج جلسه فوق‌العاده برگزار کرده که بعضی از آن‌ها حتی تا دوازده ساعت هم به طول انجامیدند و باز هم ابهامات مالی یک سال گذشته برطرف نشده است.

وزیر ورزش و جوانان هم چندی پیش در نشستی با اصحاب رسانه، تلویحی به تخلفات مالی این فدراسیون بدون ذکر نام اشاره کرده بود و حتی امروز نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان هم در تذکری جدی از مشخص نبودن سرنوشت پول‌های فیفا به فدراسیون فوتبال خبر داد.

در خصوص ابهامات مالی گسترده در فدراسیون فوتبال همچنان علامت سؤال‌های فراوانی وجود دارد و شاید نزدیک‌تر شدن به زمان مجمع این فدراسیون کمک کند با نظارت و بازرسی دقیق اعضای مجمع، اندکی فضای غبارآلود کنار رفته و حقایق آشکار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم