بازدید 3327

پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان شد

کد خبر: ۴۵۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷ 02 December 2014
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال سرمربیان ۲ تیم نوجوانان و جوانان کشورمان را معرفی کرد.

به گزارش  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هادی آیت اللهی رئیس کمیته فنی و توسعه در رابطه با جلسه امروز (سه‌شنبه) این کمیته اظهار داشت: اردوهای انتخابی و استعدادیابی تیم‌های جوانان و نوجوانان از 15 آذر در آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود و با توجه به وقت کمی که در اختیار داریم امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم جوانان و حمید علی‌دوستی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان انتخاب شدند.

وی افزود: تیم‌های جوانان و نوجوان باید در تورنمنتی که از 10 تا 15 ژانویه (20 تا 25 دی) در قطر برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند و از همین‌ رو با گرفتن موافقت شفاهی اکثریت اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، پیروانی و علی‌دوستی را به عنوان سرمربی تیم‌های جوانان و نوجوانان انتخاب کردیم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تیم نوجوانان کشورمان روز چهارشنبه 26 آذر یک دیدار دوستانه با تیم نوجوانان ایتالیا در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

آیت‌اللهی درباره کادر فنی تیم زیر 14 سال کشورمان هم اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ملی زیر 15 سال در مسابقات سال گذشته نانجینگ چین به عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت، کمیته فنی تصمیم گرفت کادر فنی همان تیم را برای تیم زیر 14 سال حفظ کند. بر همین اساس علی طهماسبی به عنوان سرمربی، موسی سواری، نصرالله دیده‌ماه و آقازاده به عنوان مربیان تیم زیر 14 سال انتخاب شدند.

وی همچنین درباره جلسه آینده کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: جلسه بعدی کمیته فنی و توسعه روز یک‌شنبه 16 آذر است که در آن در مورد تیم‌های ملی بانوان و همچنین درباره پیشنهادهای کمیته فوتسال در خصوص تیم‌های ملی فوتسال بزرگسالان، امید و جوانان بحث و بررسی خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست