بازدید 1858
روزهای خوبی در انتظار استقلال است

جباری: ملی‌پوشان استقلال مشکل بدنسازی دارند

کد خبر: ۴۵۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷ 02 December 2014
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به عقیده من ملی‌پوشان استقلال از نظر بدنی دچار مشکلاتی هستند.

علی جباری در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایط استقلال و پیروزی یک بر صفر این تیم در هفته شانزدهم مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود، کادر فنی تغییراتی در تیم ایجاد کرده بود که به نظر من مثبت بود. فکر می‌کنم نتیجه در این بازی مهم بود که خوشبختانه حاصل شد.

وی افزود: استقلال و مخصوصا ملی‌پوشانش از نظر بدنی دچار مشکلاتی هستند و فکر می‌کنم خوب بدنسازی نکرده‌اند و این مشکل گریبانگیر تیم شده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه قطعا کادر فنی تدابیری می‌اندیشد تا این مشکلات زودتر برطرف شود، گفت: برخی از بازیکنان هم مصدوم بودند و به تازگی به ترکیب تیم بازگشته است. اگر مشکل بدنسازی هم زودتر حل شود بدون شک روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

جباری در خصوص شعار برخی تماشاگران علیه ملی‌پوشان استقلال خاطر نشان کرد: تماشاگران نباید عجله کنند هر چند برخی بازیکنان هنوز کاملا آماده نیستند اما مطمئنم کادر فنی تدابیری می‌اندیشد تا آنها هم زودتر آماده شوند. ملی‌پوشان استقلال به اردوی تیم ملی هم رفته بودند و حسابی خسته شده بودند. البته فکر می‌کنم در تیم ملی هم به خوبی روی کار بدنسازی آنها توجه نشد. تماشاگران صبور باشند چرا که من مطمئن هستم استقلال نتایج ضعیف هفته‌های اخیرش را جبران می‌کند.

وی با بیان اینکه حرمت‌ها باید حفظ شود گفت: مجموعه استقلال کامل نه اما خوب است. برخی شعارها هم ممکن است خط‌دهی شده باشد و بهتر است هواداران توجهی به آنها نکنند و دنبال این موضوعات نروند. همه باید منافع استقلال را در نظر بگیرند و اگر مشکلی هست با صبوری حلش کنند. باز هم تأکید می‌کنم که روزهای خوبی در انتظار استقلال است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار