بازدید 1693

مقصودی: کمیته فنی مسابقات بوکس فرمالیته است!

کد خبر: ۴۵۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵ 29 November 2014
رییس کمیته فنی فدراسیون بوکس گفت: کمیته فنی مسابقات قهرمان کشوری در بروجرد فرمالیته بود و تنها قرارشده بود نام چند نفر را که بهتر از بقیه به نظر می آمدند را بنویسند و به ما بگویند.

منوچهر مقصودی در گفت و گو با ایسنا در مورد اعضای کمیته فنی مسابقات بوکس قهرمانی کشور در بروجرد اظهار کرد: آقایان برزیده، نهرودی، کریمی و بهمنش به عنوان کمیته فنی در این رقابتها حضور داشتند اما در واقع کمیته فنی این رقابتها فرمالیته بود. منتظر هستیم تا این نفرات، اسامی بوکسورهایی که خوب بودند را اعلام کنند تا بتوانیم آنها را همراه نفرات اول تا سوم به اردو دعوت کنیم.

وی افزود: از قبل هم اعلام کرده بودیم که نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند اما باید ببینیم که اعضای کمیته فنی نام چه کسانی را اعلام خواهند کرد. البته کمیته فنی به معنی واقعی که مسئول شناسایی نفرات و حضور کادر فنی در مسابقات باشد را نداشتیم و در واقع اعضای کمیته فنی فرمالیته بودند. نمی شود گفت این نفرات اعضای کمیته فنی هستند .

نایب رییس سابق فدراسوین بوکس که مدت 24 سال در کنار نایب رییسی، مدیر تیم های ملی هم بود در مورد اینکه چرا این نظر را نسبت به این نفرات دارد گفت: در همان جلسه ای که من به عنوان رییس کمیته فنی انتخاب شدم گفتم که اگر می خواهید واقعا کمیته فنی داشته باشید باید از هر استان یک نفر که مدال آور بوده را به کمیته فنی معرفی کنند و بعد از آن در جلسه ای از بین این نفرات 7 تا 9 نفر را به عنوان عضو کمیته فنی انتخاب کنیم. این نوع انتخاب به نظرمن بهترین شکل انتخاب اعضای کمیته فنی است. اگر فدراسیون این شکل را قبول کند آن زمان است که می شود گفت یک کمیته فنی واقعی داریم.

وی در مورد اتفاقات ناگواری که در مسابقات قهرمانی کشور رخ داد، ادامه داد:این اتفاقات واقعا تاسف بار است. وقتی یک فرد به خود اجازه می دهد تا یک انسان را با خودروی شخصی زیر بگیرد و فکر کند که بعد از آن با یک معذرت خواهی ساده همه چیز حل می شود، خیلی بد است. فدراسیون بوکس باید برای یک بار هم که شده جلوی این کارهای عجیب و غریب را که فقط در بوکس رخ می دهد را بگیرد. باید با این کارها به شدت برخورد شود تا دیگر شاهد تکرار آنها نباشیم.

مقصودی گفت: آن زمان که نایب رییس بودم قصد برخورد با این گونه رفتارها را داشتم که مرا به ظالم بودن محکوم کردند.حتی بعد از آن گفتند که اگر مقصودی برود همه چیز درست می شود حالا که من در فدراسیون نیستم پس چرا این کارها دوباره تکرار می شود.

وی در مورد کادر فنی تیم ملی بزرگسالان گفت: فعلا که تیم ملی نداریم تا سرمربی داشته باشیم.مسابقات قهرمانی جهان مهر 94 در قطر برگزار می شود و فعلا اردویی برگزار نشده تا بخواهیم سرمربی داشته باشیم.اگر بخواهیم سرمربی داشته باشیم و آن سرمربی داخلی باشد اکبر احدی بهترین گزینه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار