بازدید 12793
۳

مردي كه هر روز خودش را‌ دار مي‌زند!

کد خبر: ۴۵۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۵ 29 November 2014
به گزارش باشگاه خبرنگاران،"لي ليانگ بين" احتمالا محكم‌ترين و مقاوم‌ترين گردن دنيا را دارد. گردن وي به قدري محكم است كه مي‌تواند تمام وزن خود را روي آن نگه دارد و حتي زماني كه خودش را‌دار بزند همچنان راه براي تنفس دارد.

اين مرد 49 ساله كه استاد هنر‌هاي رزمي چيني است گفته است كه ورزش رزمي را از دوران كودكي آغاز كرده و حالا كه يك استاد شده است به دنبال چالش مي‌گردد به همين علت تصميم گرفت تا گردن خود را با دارزدن خودش قوي كند.

اين مرد هر روز خودش را با طنابي كه از درخت آويزان كرده است‌دار ميزند و سپس شروع به انجام حركات رزمي مي‌كند. در اين ميان تمام وزن بدنش روي گردن متمركز مي‌شود ولي او كاملا راحت است و حتي تنفس هم مي‌كند.

او براي رسيدن به چنين درجه‌اي در هنرهاي رزمي 10 سال مداوم است كه تمرين مي‌كند و به گفته خودش حتي يك روز هم آن را ترك نكرده است. او مي‌گويد براي چالش بعدي زندگي‌اش تصميمي نگرفته و همچنان به دنبال قوي‌تر كردن گردنش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳
به این میگن گردن کلفت
خدا عقل دهد !!
تو رو خدا اینا رو نگید چند وقت پیش نوه همسایه ما که یک پسر 14 ساله بود به تقلید از فیلمی که طرف خودش رو از طناب دار نجات داده بود، با دوستاش کل انداخت که منم می تونم این کار رو انجام بدم و وقتی خانواده ش خونه نبودن، باچادر مادرش برای خودش طناب دار درست کرد و متاسفانه نتونست خودش رو نجات بده و فوت کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی