مرکز تلفن باغستان شهریار با پیش شماره (6523) چندسالیه که قبوض کاغذی رو بصورت خود جوش در کل سطح منطقه توزیع نمیکنه و گاها بدون اطلاع قبلی تلفن یکطرفه میشود. چندین بار بعد از پرداخت تلفن با تاخیر 7-10 روزه و با پیگیری و چندین بار تماس تلفنی و پیگیری حضوری که منجر به اتلاف وقت و سردرگمی مراجعین و مخصوصا کهنسالان میشود وصل می گردد( بهانه هایی نظیر مشکل سوئیچینگ و عدم ثبت تراکنش بانک و ....)
طی ثبت گلایه و انتقاد در روزنامه اطلاعات مورخ 92/7/10 نیز جواب اینطور بود که سهل انگاری از اداره پست است!!!
حال اگر اداره پست در توزیع قبوض چند صد خانوار این منطقه کوتاهی میکند نبایست توسط اداره مخابرات پیگیری گردد ؟؟؟؟
اگر هم قصور از مخابرات است که نبایستی این جوابیه را درج کنند !!!
واقعا بروز همچین مشکلی و عدم رسیدگی در شهری نزدیک به پایتخت جای تاسف دارد.
بعد از صحبتهاي بيشتري كه با بعضي اهالي و دوستان داشتم متوجه شدم مشكلات بسيار مهم تري بابت عدم ارسال قبوض متوجه ايشان است و به علت مشغله كاري قبوض خود را بدون آگاهي از ريز كاركرد آن پرداخت ميكنند چون همه افراد فرصت و يا دسترسي جهت دريافت اينترنتي صورتحساب را ندارند.
حدود يك ماه قبل اين مطلب را با روابط عمومي مخابرات استان تهران مطرح كردم كه متاسفانه پاسخ قانع كننده اي دريافت نگرديد.
اداره پست هم بعد از تماس با بنده مشكل را اشكال آدرس پستي دانست و وقتي بنده عرض كردم مشكل براي همه اين منطقه است نه شخص بنده، جواب سر بالا دادند
سوال كردم اصلا شما براي كدام قسمت از محدوده باغستان قبض پستي داريد؟ گفتند پيگيري ميكنيم !!!!!!!
وقتي چندين بار سوال كردم اصلا قبض براي محدوده باغستان ارسال ميشود يا خير ؟ گفتند پيگيري ميكنيم\ مشخص نيست !!!!!!!
حالا ديگر خيلي بعيد ميدانم مشكل به اين گستردگي كه باعث هزينه نكردن مبلغ قابل توجهي بابت چاپ و توزيع قبوض ميشود مرتفع گردد !!
فرستنده: علي رضواني