بازدید 3730

نگاهی نو به زندگی آیت الله مهدوی کنی

در مستند عمار انقلاب سعی شده دیدگاهها و نظریات آیت الله مهدوی کنی درخصوص مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی که تاکنون کمتر به آنها پرداخته شده، ارائه و بررسی شود.
کد خبر: ۴۵۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ 28 November 2014
در مستند عمار انقلاب سعی شده دیدگاهها و نظریات آیت الله مهدوی کنی درخصوص مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی که تاکنون کمتر به آنها پرداخته شده، ارائه و بررسی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت الله محمد رضا مهدوی کنی، مستند " عمار انقلاب" که به بررسی ابعاد مختلف زندگی ایشان از نگاهی نو می پردازد، از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

 این مستند کاری از گروه اجتماعی و مستند شبکه قرآن و معارف سیما به کارگردانی یاسر مرادی و تهیه کنندگی مهدی مطهر است که ساعت 22 جمعه هفتم و شنبه هشتم آذرماه در دو قسمت 45 دقیقه ای به روی آنتن خواهد رفت.

در این مجموعه سعی شده دیدگاهها و نظریات آیت الله مهدوی کنی درخصوص مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی که تاکنون کمتر به آنها پرداخته شده، ارائه و بررسی شود.

شیخ حسین انصاریان، آیت الله سیداحمد علم الهدی، غلامعلی حداد عادل، محمد حسین صفارهرندی، سعید جلیلی، فرزند آیت الله مهدوی کنی، دکتر محمود کاشانی و تعداد زیادی از شاگردان و همراهان ایشان در طول سالهای متمادی قبل و پس از انقلاب در این مستند به بیان خاطرات و نظرات خود پرداخته اند.

همچنین سخنان منتشر نشده ای از رییس مجلس خبرگان درخصوص دوران طلبگی، اختلافات با مرحوم صادق خلخالی، نقش جامعه روحانیت مبارز در انتخاب بنی صدر و اختلافات با حزب جمهوری، دلایل کناه گیری از صحنه سیاست ، درخواست از ایشان برای میانجیگری در فتنه 88 برای اولین بار، بازگو خواهد شد. نکات مهم اخلاقی و شوخ طبعی ایشان از دیگر نکات قابل توجه این مستند خواهد بود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی