بازدید 19628
۴

تفاوت‌های بازتاب سخنان روز پنجشنبه رهبر انقلاب در رسانه‌های ایران

بیانات رهبر انقلاب در دیدار مجمع عالی بسیج مستضعفین در روز پنجشنبه بازتاب گسترده بین‌المللی داشت. برای این رسانه‌ها مخالفت نکردن رهبری با تمدید مذاکرات و نیز تأکید بر حمایت از تیم مذاکره‌کننده اهمیت بیشتری داشته است. رسانه‌های داخلی کدام بخش‌های سخنان رهبری را مهم‌تر دانستند؟
کد خبر: ۴۵۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷ 28 November 2014
بیانات رهبر انقلاب در دیدار مجمع عالی بسیج مستضعفین در روز پنجشنبه بازتاب گسترده بین‌المللی داشت. برای این رسانه‌ها مخالفت نکردن رهبری با تمدید مذاکرات و نیز تأکید بر حمایت از تیم مذاکره‌کننده اهمیت بیشتری داشته است. رسانه‌های داخلی کدام بخش‌های سخنان رهبری را مهم‌تر دانستند؟

به گزارش «تابناک»، رسانه‌های مجازی دولتی و غیردولتی در ایران، متن اخبار مربوط به رهبر انقلاب را یکسان و رسمی از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری نقل می‌کنند. این در حالی است که اگر چه شکل و قالب صفحه اول رسانه‌های اینترنتی ایران در انتخاب عنوان و لید اخبار نقش دارد، همین فضای محدود به رسانه‌ها این امکان را می‌دهد که بخش‌هایی از خبر را که مهم‌تر می‌دانند برجسته کنند.

این گزارش مروری بر تیتر و لید خبر سخنان دیروز رهبر انقلاب در رسانه‌های مجازی پرمخاطب ایران است.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری


تحسین تلاش، جدیت و ایستادگی هیأت مذاکره کننده ایرانی/ با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم/ اگر حرف منطقی و قرارهای عادلانه مطرح شود قبول می‌کنیم/ اگر مذاکرات به نتیجه نرسد امریکا بیش از همه ضرر می‌کند/ چه توافق بشود و چه نشود، اسرائیل روز بروز ناامن‌تر خواهد شد.

تابناک


هیأت مذاکره‌کننده پرتلاش، جدی، دلسوز، مستحکم و منطقی هستند

به‌‌‌ همان دلیلی که با اصل مذاکره مخالفت نکردیم، با تمدید هم مخالف نیستیم. هیأت ایرانی حقاً و انصافاً در مقابل حرف زور ایستادگی می‌کند و بر خلاف طرف مقابل، حرفش را هر روز عوض نمی‌کند. آمریکایی‌ها در مجالس خصوصی و در نامه‌پراکنی یک جور حرف می‌زنند و در سخنان عمومی ‌جور دیگر!

فارس


به برکت تفکر بسیجی، جمهوری اسلامی ایران شکست‌ناپذیر است/ با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم/ چه توافق بشود و چه نشود، اسرائیل روز به روز ناامن‌تر خواهد شد/ دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی از بسیج کمک بگیرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به یک نکته از سخنان مقامات امریکایی درباره ضرورت حفظ امنیت اسرائیل در سایه مذاکرات هسته‌ای، تأکید کردند: این را بدانید که چه توافق هسته‌ای بشود و چه نشود، اسرائیل روز به روز ناامن‌تر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران


رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم/ اگر مذاکرات به نتیجه نرسد آمریکا بیش از همه ضرر می‌کند/ چه توافق بشود و چه نشود، اسرائیل روز بروز ناامن‌تر خواهد شد

عصر ایران


با تمدید مذاکرات مخالف نیستم/ اگر در مذاکرات، قرارهای عادلانه و عاقلانه گذاشته شود قبول می‌کنیم

آمریکا از همه بد اخلاق‌تر و انگلیس از همه موذی‌تر است؛ اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، بیش از همه آمریکا ضرر می‌کند نه ما/ هیئت مذاکره‌کننده ایران حقا و انصافا پرتلاش و جدی هستند، ایستادگی می‌کنند و زیر بار حرف زور نمی‌روند و با جدیت منطق و دلسوزی کار می‌کنند/ دولت آمریکا در حوادث فرگوسن با مردم خود می‌جنگد.

مشرق‌نیوز

رهبر انقلاب در دیدار مجمع عالی بسیج مستضعفین؛

چه توافق بشود و چه نشود اسرائیل روز بروز ناامن‌تر خواهدشد/با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم/ در میان مذاکره‌کنندگان با ما آمریکا از همه بداخلاق‌تر و انگلیسی‌ها از همه موذی‌ترند/ بیچارگانی که در فتنه ۸۸ گرفتار شدند، در فضایی غبارآلود حرکت و عمل می‌کنند/ راه‌حلی داریم به نام اقتصاد مقاومتی

خبرآنلاین


رهبرمعظم انقلاب: مذاکرات به نتیجه هم نرسداتفاقی نمی‌افتد، چون راه حل اقتصاد مقاومتی را داریم

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج مستضعفین ضمن تحسین تلاش، جدیت و ایستادگی هیأت مذاکره کننده ایرانی، به بی‌نیازی ملت ایران به جلب اعتماد امریکا اشاره کردند و افزودند: به‌‌ همان دلیلی که با اصل مذاکرات مخالف نبودیم با تمدید مذاکرات هم مخالف نیستیم.

ایسنا


رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلام صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج، احساس مسئولیت انسانی و الهی و بصیرت را دو پایه اصلی تفکر منطقی بسیج دانستند.

خبرگزاری تسنیم


امام خامنه‌ای در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج: مذاکرات به نتیجه نرسد آمریکا بیش از همه ضرر می‌کند

رهبر انقلاب با اشاره به اینکه مذاکرات به نتیجه نرسد آمریکا بیش از همه ضرر می‌کند، تأکید کردند: چه توافق بشود و چه نشود، اسرائیل روز به روز ناامن‌تر خواهد شد.

فرارو


اگر در مذاکرات قرارهای عادلانه و عاقلانه گذاشته شود قبول می‌کنیم

رهبر معظم انقلاب هیأت مذاکره کننده ایران را پرتلاش، جدی، دلسوز، مستحکم و منطقی خواندند و افزودند: هیأت ایرانی حقاً و انصافاً در مقابل حرف زور ایستادگی می‌کند و بر خلاف طرف مقابل،...

افکار نیوز


رهبرانقلاب: با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم

خبرگزاری مهر


رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج؛

با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم/ اگر مذاکرات به نتیجه نرسد امریکا بیش از همه ضرر می‌کند

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج مستضعفین گفتند: می‌دانیم که این دولت امریکا است که نیازمند توافق است و از هرگونه عدم توافق ضرر خواهد کرد و اگر این مذاکرات در ‌‌نهایت نیز به نتیجه نرسد، جمهوری اسلامی ایران ضرر نخواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا


تحسین تلاش، جدیت و ایستادگی هیأت مذاکره کننده ایرانی/ با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج مستضعفین ضمن تحسین تلاش، جدیت و ایستادگی هیأت مذاکره کننده ایرانی، به بی‌نیازی ملت ایران به جلب اعتماد امریکا اشاره کردند و افزودند: به‌‌ همان دلیلی که با اصل مذاکرات مخالف نبودیم با تمدید مذاکرات هم مخالف نیستیم.

جهان نیوز


نیازی به اعتماد آمریکا نداریم/ مخالف تمدید نیستم/ تحسین ایستادگی مذاکره‌کنندگان

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به تأکید‌های مکرر خود در جریان فتنه سال ۸۸ بر موضوع بصیرت، گفتند: در‌‌ همان ایام برخی از تکرار موضوع بصیرت، ناراحت شدند اما من باز هم بر بصیرت...

الف


تحسین تلاش و ایستادگی هیأت مذاکره کننده/ با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم/ چه توافق بشود و چه نشود، اسرائیل روز بروز ناامن‌تر خواهد شد

هم ملت ایران و هم طرف های مذاکره کننده بدانند که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد آنکه بیش از همه ضرر می‌کند امریکایی‌ها هستند نه ما/ ما اصلاً به اعتماد کردن امریکا هیچ احتیاجی نداریم و نمی‌خواهیم اعتماد او را جلب کنیم چرا که برای ما اهمیتی ندارد/ اگر در مذاکرات حرف منطقی زده، و قرارهای عادلانه و عاقلانه گذاشته شود قبول می‌کنیم

روزنامه جام جم


چه توافق بشود و چه نشود، اسرائیل روز بروز ناامن‌تر خواهد شد

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلام صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج، احساس مسئولیت انسانی و الهی و بصیرت را دو پایه اصلی تفکر منطقی بسیج دانستند و ضمن تحسین تلاش، جدیت و ایستادگی هیأت مذاکره کننده ایرانی، به بی‌نیازی ملت ایران به جلب اعتماد امریکا اشاره کردند و افزودند: به‌‌ همان دلیلی که با اصل مذاکرات مخالف نبودیم با تمدید مذاکرات هم مخالف نیستیم البته هر قرار عادلانه و عاقلانه را قبول می‌کنیم اما می‌دانیم که این دولت امریکا است که نیازمند توافق است و از هرگونه عدم توافق ضرر خواهد کرد و اگر این مذاکرات در ‌‌نهایت نیز به نتیجه نرسد، جمهوری اسلامی ایران ضرر نخواهد کرد.

رجانیوز


رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار بسیجیان؛

بنده با تمدید مذاکرات مخالف نیستم به‌‌ همان دلیلی که با مذاکرات مخالف نبودم/چه توافق بشود و چه نشود اسرائیل روز بروز ناامن‌تر خواهد شد/ به اعتماد امریکا هیچ احتیاجی نداریم و برای ما اهمیتی ندارد /امام (ره) فرمودند: «هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید».

خبرگزاری دانشجو


رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج؛

با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم/ اگر مذاکرات به نتیجه نرسد آمریکا بیشترین ضرر را می‌کند نه ما

فرهنگ‌نیوز

امام خامنه‌ای: اکثریت قاطع ملت ایران بالقوه بسیجی‌اند / به اعتماد آمریکا هیچ احتیاجی نداریم

اکثریت قاطع ملت ایران بالقوه بسیجی‌اند. به‌‌ همان دلیلی که با اصل مذاکره مخالفت نکردیم، با تمدید هم مخالف نیستیم اما باید به چند نکته نیز توجه کرد.

پایگاه اینترنتی روزنامه همشهری

چه توافق بشود و چه نشود، اسرائیل روز بروز ناامن‌تر خواهد شد

تحسین تلاش، جدیت و ایستادگی هیأت مذاکره کننده ایرانی

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنج‌شنبه ۶ آذر در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج، احساس مسئولیت انسانی و الهی و بصیرت را دو پایه اصلی تفکر منطقی بسیج دانستند.

آفتاب نیوز


مقام معظم رهبری: اگر حرف منطقی و قرارهای عادلانه مطرح شود قبول می‌کنیم

با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم/ تحسین ایستادگی هیأت مذاکره‌کننده ایرانی

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلام در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج، ضمن تحسین تلاش، جدیت و ایستادگی هیأت مذاکره کننده ایرانی، افزودند: به‌‌ همان دلیلی که با اصل مذاکرات مخالف نبودیم با تمدید مذاکرات هم مخالف نیستیم البته هر قرار عادلانه و عاقلانه را قبول می‌کنیم اما می‌دانیم که این دولت امریکا است که نیازمند توافق است و از هر گونه عدم توافق ضرر خواهد کرد و اگر این مذاکرات در ‌‌نهایت نیز به نتیجه نرسد، جمهوری اسلامی ایران ضرر نخواهد کرد.

صراط نیوز


رهبر معظم انقلاب: نمی‌خواهیم اعتماد آمریکا را جلب کنیم چرا که برای ما اهمیتی ندارد

رهبر انقلاب تاکید کردند: برخلاف امریکا، اگر مذاکرات به توافق نرسد برای ما آسمان به زمین نمی‌آید چون راه حلی داریم به نام اقتصاد مقاومتی.

فردانیوز


رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج؛

با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم / هیأت ایرانی حقا و انصافا در مقابل حرف زور ایستادگی می‌کند

جهت گیری اصلی حرکت نظام اسلامی، مقابله با استکبار و دولت استکباری امریکا است و نباید در این جهت گیری سستی و یا اشتباهی بوجود آید البته ما با ملت یا کشور امریکا مشکلی نداریم، بلکه مشکل ما زورگویی و زیاده خواهی دولت امریکاست.

شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا


مقام معظم رهبری در دیدار با مجمع عالی بسیج مستضعفین؛

اکثر ملت ایران بسیجی هستند/ بصیرت و عقبه فکری، ۲ پایه اصلی حرکت بسیج است/ با تمدید مذاکرات مخالف نیستم/ اگر مذاکرات به نتیجه نرسد آسمان به زمین نمی‌رسد

پارسینه


هیأت مذاکره کننده ایران زیر بار حرف زور نمی‌روند/ بنده با تمدید مذاکرات مخالف نیستم

رهبر انقلاب اسلامی، همراه شدن فکر و علم و منطق را با عشق و انگیزه‌های درونی، رمز حضور موفق بسیج در میدان‌های متنوع و گسترده عمل خواندند و افزودند: اولین و اصلیترین پایه تفکر بسیجی که برگرفته از مبانی مستحکم دینی است، احساس مسئولیت انسانی و الهی در قبال خود و خانواده و جامعه و بشریت است.

پارس نیوز


امام خامنه‌ای در دیدار مجمع عالی بسیج؛

تحسین تلاش و ایستادگی هیأت مذاکره کننده ایرانی/ با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم/ توافق بشود و چه نشود، اسرائیل ناامن‌تر خواهد شد+ عکس های حاشیه

پایگاه اینترنتی شبکه خبر


در دیدار مجمع عالی بسیج مستضعفین؛

رهبر معظم انقلاب: ما به اعتماد کردن امریکا هیچ احتیاجی نداریم

تحسین تلاش، جدیت و ایستادگی هیأت مذاکره کننده ایرانی/ با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم/ اگر مذاکرات به نتیجه نرسد امریکا بیش از همه ضرر می‌کند/ چه توافق بشود و چه نشود، اسرائیل روز بروز ناامن‌تر خواهد شد.

بهارنیوز


این‌ها مستکبرند و ما آبمان با مستکبران در یک جوی نمی‌رود

رهبر انقلاب: به توافق نرسیم، آسمان به زمین نمی‌آید
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۴
بعضیا چه کینه ای از تیم مذاکره کننده به دل دارن
هر کسی از ظن خود شد یار من
فکر نمی کنم از زمانی که دولت دکتر روحانی سرکار اومده، رهبر انقلاب از هیچ تیمی و یا تشکلی مثل تیم مذاکره کننده دفاع و حمایت نکردن ولی باز هم کسانی هستند که بعد یه هفته دوباره شروع میکنن و ظریف و تیم دلسوزشونو میکوبن.

میگن که آدمایی که یک موضوع رو متوجه نمیشن دو دسته اند یکی که نمیفهمه که بعدا قابلیت هدایت شدن داره ولی اون یکی دسته که خودشو زده به نادانی هیچ امیدی بهشون نیس و فقط رو اعصاب مردم راه میرن

تابناک جان منتشر کن
آخه چرا باید اینقدر دوپهلو از این صحبتهای آقا برداشت بشه... حالا خوبه نظرات بعضی از روزنامه های انقلابی پر تیراژ را منتشر نکردید وگرنه جنگ برها میافتاد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار