بازدید 31278
۶

مسافران هواپیما را برای «پریدن» هل دادند!

این هواپیما از فرودگاه شهر ایگارکا راهی شهر کراسنویارسک در سیبری بود، ولی لنت ترمزهای آن به دلیل سرمای شدید هوا یخ زده بودند و خلبان نتوانست هواپیما را از جایش تکان دهد.
کد خبر: ۴۵۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۵ 28 November 2014
مسافران یک مسیر پروازی، با هل دادن هواپیما آن را برای پرواز آماده کردند.

به گزارش خبر امروز، بعد از آن که سرمای شدید هوا باعث شد که یک هواپیما در فرودگاه یکی از شهرهای سردسیر روسیه نتواند از جایش تکان بخورد، مسافرانش پیاده شدند و هلش دادند تا بتوانند برای پرواز آماده‌اش کنند.

این هواپیما از فرودگاه شهر ایگارکا راهی شهر کراسنویارسک در سیبری بود، ولی لنت ترمزهای آن به دلیل سرمای شدید هوا یخ زده بودند و خلبان نتوانست هواپیما را از جایش تکان دهد.

دمای هوا در آن زمان به 52 درجه سانتیگراد زیر صفر رسیده بود.

گزارش شده است که مسافران هواپیما وقتی در جریان ماجرا قرار گرفتند، پیشنهاد کردند که هواپیما را هل بدهند تا شاید چرخ‌هایش به حرکت درآید و بتوانند سفر خود را آغاز کنند.

یک نهاد ناظر در بخش حمل‌ونقل هوایی روسیه گفته است که مسافران حق نداشته‌اند هواپیما را هل بدهند و تحقیقات درباره حادثه آغاز شده است.

این پرواز در نهایت انجام شد و به سلامت در فرودگاه کراسنویارسک فرود آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۶
جل الخالق !
جالبه مسافران حق نداشته اند هواپيما را هل بدهند در 52 درجه زير صفر اما به سلامت پرواز كرد و بسلامت در مقصد به زمين نشست!
صنعت هوایی روسیه مثل زمان برادران رایت می مونه هواپیماهای تپل مپل فقط تولید میکنن اونم مسیر اخرت ولاغیر توصیه ام به روس ها اینه سوار هواپیمای امریکایی بشن.
عجب آدمهای نترسی که حاضر شده اند سوار هواپیمایی بشوند که خودشان هلش دادند !!
خوب این مدل را تا حالا توی ایران نداشتیم
این ابتکارات را منتشر نفرمایید بهتر است! حالا آن بنده های خدا در دمای منفی 52 درجه سانتیگراد دست به چنین کاری زده اند؛ ازین به بعد در ایران مرسوم می شود اگر هوا مختصری هم سرد شد از مسافران بخواهند هواپیما را هل بدهند!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی