بازدید 2391

آنچلوتی به رکورد مورینیو و مونیوس رسید

کد خبر: ۴۵۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ 27 November 2014
سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید به لطف پیروزی تیمش در خانه بازل سوئیس توانست به رکورد مربیان پیشین کهکشانی‌ها برسد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد میزبان خود بازل سوئیس را تک گل کریستیانو رونالدو شکست دهد.

این پیروزی ضمن قطعی کردن صعود کهکشانی‌ها به عنوان صدرنشین گروه B، یک رکورد جدید در کارنامه افتخارات سرمربی ایتالیایی آنها به ثبت رساند. این پانزدهمین برد متوالی رئال مادرید بود که از این حیث کارلو آنچلوتی را با ژوزه مورینیو، مربی پیشین و میگل مونیوس، سرمربی دهه 60 کهکشانی‌‌ها برابر کرد.

رئال مادرید پس از شکست 2 بر یک خانگی‌اش در دربی مادرید در 13 سپتامبر 2013 (22 شهریور) تا به امروز در هیچ یک از تورنمنت‌هایی که حضور داشته تن به شکست نداده است. این رکوردی بود که مورینیو در سال 2012 و مونیوس در تاریخ 12 ماری سال 1961 برجای گذاشتند.

آنچلوتی که مردانش در 15 بازی اخیر خود 9 پیروزی در لالیگا، ‌پنج پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا و یکی دیگر در جام حذفی اسپانیا کسب کرده‌اند این شانس را دارد که با کسب پیروزی در بازی بعدی کهکشانی‌ها در لالیگا در خانه مالاگا با  16 برد پیاپی به تنهایی رکورددار کسب بیشترین پیروزی متوالی در تاریخ رئال مادرید باشد.

این مربی همچنین فرصت برابری با یکی دیگر از رکوردهای مورینیو در رئال مادرید را دارد. آقای خاص در حال حاضر تنها مربی است که توانسته رئال مادرید را با شش پیروزی متوالی در مرحله گروهی و کسب حداکثر امتیازات (2012-2011) به مرحله یک هشتم نهایی برساند. دیگر تیم‌هایی که موفق به ثبت چنین رکوردی شده‌اند میلان  فابیو کاپلو (1993-1992)، پاری‌سن‌ژرمن لوئیس فرناندس(1995-1994)، اسپارتاک مسکوی اولگ رومانتسف (1995-1996) و بارسلونای رادومیر آنتیچ (2003-2002) بوده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار