بازدید 6007
۲

شهادت سه نفر از ماموران پليس در زهك

کد خبر: ۴۵۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹ 27 November 2014
بامداد چهارشنبه در حمله گروهك تروريستي به يكي از گشتي‌هاي نيروي انتظامي در شهرستان زهك سيستان و بلوچستان سه نفر از ماموران پليس به شهادت رسيدند.

به گزارش اعتماد، جمشيد رخشاني، فرماندار زهك با تاييد اين خبر به تشكيل فوري جلسه شوراي تامين براي بررسي اين حادثه تروريستي اشاره كرد و گفت: اقدامات تاميني و شناسايي عاملان وقوع اين حادثه بررسي شده و سرنخ هاي مهمي به دست آمده است.

همزمان خبرگزاري ايسنا به نقل از مركز اطلاع رساني پليس كشور از دستگيري چند متهم اين حادثه تروريستي خبر داده است.

سردار رحيمي، فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان نيز با تاييد خبر شهادت سه نفر از ماموران نيروي انتظامي شهرستان زهك به تشريح جزييات بيشتري از اين حادثه تروريستي پرداخت و گفت: بامداد چهارشنبه در حالي كه ماموران نيروي انتظامي در داخل شهر زهك در حال گشت‌زني بودند دو خودرو به آنها حمله‌ور شده و ماموران ناجا را به رگبار بستند. سردار احمدي مقدم، فرمانده نيروي انتظامي كشور نيز در واكنش به اين حادثه تروريستي گفته است كه اين حادثه در شهرستان زهك رخ داده كه منطقه نسبتا امني به حساب مي آيد و فعلا نمي توان در اين رابطه اظهار نظري كرد.

در اين حادثه تروريستي ستوان «حسين انجام» و ستوان «بديل مختار نيا» به همراه سرباز وظيفه «محمد جواد گوري» در حال گشت زني در خيابان‌هاي شهرستان زهك بودند كه از سوي افراد ناشناس هدف تيراندازي قرار گرفتند و در دم جان باختند. نزديك‌ترين حادثه تروريستي در استان سيستان و بلوچستان به نيمه‌هاي مهرماه سال جاري بازمي‌گردد كه در جريان آن، چند شرور مسلح با كمين كردن در مسير گشتي‌هاي پاسگاه آسپيچ در سراوان، سه مامور نيروي انتظامي را به شهادت رساندند و روز بعد نيز در عمليات تروريستي ديگر به اين پاسگاه حمله ور و يك نفر از ماموران را به شهادت رساندند.

مقامات انتظامي و امنيتي ايران، عمده دليل ايجاد ناامني و وقوع حملات تروريستي در استان‌هاي مرزي كشور را ناتواني دستگاه‌هاي امنيتي كشورهاي شرقي ايران در مبارزه با گروهك‌هاي تروريستي مي‌دانند.

 سردار اسماعيل احمدي مقدم، فرمانده نيروي انتظامي كشور پيش از اين خواستار ورود دستگاه ديپلماسي ايران به اين موضوع شده است. اين مقام انتظامي، تبديل شدن خاك پاكستان به محلي امن براي تروريست‌ها را غيرقابل قبول دانست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
خدا رحمتشون کنه.
فقط ميشه احساس تاسف كرد من هم سرباز زهك بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار