بازدید 2657

در بازی پاس و مس چه گذشت؟

کد خبر: ۴۵۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲ 26 November 2014
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان درباره اتفاقات بازی روز گذشته پاس همدان و مس رفسنجان توضیحاتی ارائه کرد.

"داوود مهابادی" در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه روز گذشته کمتر به فوتبال پرداخته شد و دیداری مشاهده کردیم که سراسر حاشیه و جنجال بود، افزود: در دقیقه هفت بازی یکی از بازیکنان تیم مس با کف پا به کمر بازیکن ما زد، به طوری که بدن بازیکن ما زخم شدیدی برداشت. در این صحنه من به داور اعتراض کردم که به جای کارت زرد باید بازیکن را اخراج می کردی!

وی در این باره ادامه داد: در این لحظه وینگو بگوویچ سرمربی مس شروع به فحاشی به من و تیم بزرگ پاس کرد. او می گفت پاسی ها پول من را نداده اند و حتی از کلمه "نامرد" در جر و بحث با من استفاده کرد. او سمت من آب معدنی هم پرتاب کرد.

مهابادی اضافه کرد: داور به ناحق مرا اخراج کرد. من فقط جواب وینگو را دادم و به او گفتم بهتر است درست صحبت کند. حتی بعد از اخراج، وینگو را پشت نیمکت خودشان فرستادند اما من را پشت شیشه جایگاه فرستاده و نتوانستم تیمم را هدایت کنم.

سرمربی پاس همدان تاکید کرد: از دقیقه اول بازی در حرکتی هماهنگ شده تماشاگران تیم حریف علیه من و تیم پاس شروع به فحاشی کردند. امیدوارم فدراسیون نظارت بیشتری به بازی های حساس لیگ یک داشته باشد تا برخی ها نتوانند به اهداف شوم خود برسند. برخی بازی ها هیچ شباهتی به فوتبال ندارد و فقط در آن ها حاشیه دیده می شود.

وی با بیان اینکه تا پایان فصل اتفاقات زیادی رخ خواهد داد، گفت: این فاصله امتیازی میان ما و مس باقی نمی ماند. قطعا فوتبال دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد.

مهابادی در پایان یادآور شد: می توانستیم برنده دیداری شویم که نتیجه آن را اتفاقات رقم زد. بازیکنان من جوانمردانه بازی کردند و جنگیدند. دقیقه 55 یک پنالتی هدر دادیم تا شانس با آن ها یار باشد. در یک صحنه باید بازیکن حریف اخراج می شد که داور از این صحنه هم به سادگی گذشت. مس دیروز جوانمردانه بازی را پیروز نشد، فقط همین را می توانم بگویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار