بازدید 1895
بازیکنی که از ما جدا می‌شود مهم نیست به چه تیمی می‌رود

سیاسی: هیچکدام از بازیکنان فولاد را نمی‌شناسم

کد خبر: ۴۵۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵ 26 November 2014
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان فولاد را نمی‌شناسم گفت: وقتی بازیکن از پرسپولیس جدا می‌شود دیگر مهم نیست به چه تیمی می‌رود.

حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد مسئله پاداش بازیکنان پرسپولیس در دربی تهران اظهار داشت: برای بازیکنان شاخص و آنهایی که در دربی به میدان رفته‌اند 5 سکه طلا در نظر گرفته‌ایم و به دیگر بازیکنان هم تعداد دیگری سکه تعلق می‌گیرد.

وی در خصوص اینکه چرا این باشگاه به محل برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان اعتراض نکرده، گفت: این مسئله دست ما نبود و سازمان لیگ تصمیم‌گیرنده است. زمان و محل برگزاری این بازی دست ما نبود. مسئله امنیت ورزشگاه هم در اختیار شورای تأمین است و حتماً فکر این موضوع را کرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اعتراض برخی از بازیکنان این تیم به فاصله کم بازی استقلال و گل‌گهر عنوان کرد: درخشان سعی کرده تیم را برای بازی با گل‌گهر آماده کند در ضمن بازیکنان هم باید برای هر شرایطی آمادگی داشته باشند.

سیاسی در خصوص اینکه گفته می‌شود حمید درخشان با یکی از بازیکنان فولاد برای حضور در پرسپولیس تماس داشته و اینکه آیا باشگاه پرسپولیس هم چنین کاری انجام داده‌‌ است، گفت: در مورد درخشان نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما خودم هیچکدام از بازیکنان فولاد را نمی‌شناسم. بازیکنان لیگ را هم زیاد نمی‌شناسم! هر بازیکنی که آزاد باشد در صورت نیاز با آن مذاکره می‌‌کنیم و هر بازیکنی هم که قرارداد داشته باشد از طریق باشگاه وارد مذاکره می‌شویم.

وی درباره اینکه چه برنامه‌ای برای تقویت پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ برتر دارد، تصریح کرد: به هواداران پرسپولیس اطمینان می‌دهم که فصل خوبی در انتطار پرسپولیس است و با تغییر و تحولاتی که در تیم می‌دهیم نقاط ضعف را پوشش خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه شنیده می‌شود رضا حقیقی در آستانه پیوستن به استقلال است، اظهار داشت: رضا حقیقی بازیکن خوبی برای پرسپولیس است، طرف حرفم با حقیقی نیست اما هر بازیکنی که نتواند خود را با شرایط تیم وفق بدهد می‌تواند از پرسپولیس جدا شود.

سیاسی ادامه داد: وقتی بازیکن از پرسپولیس جدا می‌شود دیگر مهم نیست به چه تیمی می‌رود، استقلال هم حریف بزرگ و نجیب ما است.

وی در خصوص آخرین وضعیت کمیته فنی باشگاه پرسپولیس به تسنیم گفت: اعضای کمیته فنی تقریباً مشخص شده‌اند و در حال رایزنی با این دوستان هستیم. پس از تعیین نهایی اعضا نام آنها را اعلام می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی