بازدید 14591

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب گیلانی

کد خبر: ۴۵۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶ 26 November 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام خدمت عزیزان زحمت کش در سایت پر بیننده تابناک
با سلام و احترام به استحضار می رساند اینجانب در مورخه 93/07/03 شکایتی از پست بانک شعبه صومعه سرا (استان گیلان)، مبنی بر بی احترامی رئیس شعبه به خانواده ام و عدم پرداخت وام به بازرسی پست بانک و همچنین بانک مرکزی تقدیم نمودم و با توجه به تماس تلفنی و دعوت مسئول بازرسی پست بانک استان گیلان برای پیگیری حضوری شکایت خدمت ایشان مراجعه کردم و ایشان فرمودند ما شکایت شما را بررسی کرده و پاسخ خود را با مستندات (که فقط شامل پرینت حساب و کپی پرونده وام اینجانب بوده)به نهاد های مربوطه ارائه کرده ایم و نیازی نیست که به شما پاسخ بدهیم. ایشان پس از اصرار های بنده به عنوان یک طرف این قضیه، عنوان داشتند که برای دریافت وام با همین شرایط به رئیس شعبه مراجعه کرده و بابت شکایتم عذرخواهی کنم تا شاید وام را پرداخت نماید و همچنین رئیس بانک هیچ بی احترامی به شما نکرده و اگر هم چیزی بوده نتیجه همین رفتارها و پیگیری های شماست و شما می توانید به پیگیری های خود از هرجا که دوست دارید ادامه دهید!حال با توجه به این بی اعتنایی مسئولان بازرسی پست بانک گیلان و حمایت بی شائبه آنان از کارمند خاطی خود و همچنین تحقیر ارباب رجوع بجای تکریم ارباب رجوع از سوی پست بانک، خواهشمندم رسیدگی نمایید.

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره113/251 مورخ93/07/19درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند،تنظیم شکواییه از سوی نامبرده باهدف تشدید در رسیدگی به شکواییه مخاطب(برادر شاکی) صورت پذیرفته است به گونه ای که بخشی از مشکلات موضوع را مرتبط با پرونده ایشان مطرح وبیان نموده درحالیکه از منظر بانک شخصیت حقیقی افراد مورد اشاره مستقل بوده ورسیدگی لازم با رعایت حقوق افراد صورت گرفته است.درتاریخ 93/05/22تقاضای دریافت تسهیلات مرابحه دویست میلیون ریالی مشارالیه درشعبه صومعه سرا پست بانک ایران به ثبت رسیده است که براساس گردش حساب متقاضی،رئیس کمیته اعتباری شعبه با مبلغ یکصدوپنجاه میلیون ریال موافقت ودستور تشکیل پرونده را صادر نموده است.گواهی حقوق ضامنین نیز تایید برتصمیم کمیته اعتباری شعبه داشته بطوریکه ضامنین معرفی شده از حقوق ومزایای پایینی برخوردار می باشند.تغییر نرخ تسهیلات از 15درصدبه 22درصد خارج از حدود اختیارات آن مدیریت بوده وبراساس تصمیمات ستاد بانک برای مشتریان درزمان پرداخت تسهیلات اعمالی گردیده است.باتوجه به اعتبار سنجی صورت گرفته از سوی شعبه ومقررات جاری بانک،آمادگی لازم جهت پرداخت تسهیلات مرابحه به مبلغ یکصدوپنجاه میلیون ریال با نرخ22درصد واعمال کارمزد مربوطه از سوی آن مدیریت وجود داشته که درصورت تمایل متقاضی درخواست ایشان اجابت خواهد شد.

اداره روابط عمومی
عزیز حاجی علیاری       مهدیه نعیمی تبریزی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار