بازدید 2346

دولت راهکاری برای اشتغال جوانان تحصیل‌کرده بیکار بیاندیشد

کد خبر: ۴۵۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ 26 November 2014
نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بیکاری جوانان تحصیل‌کرده در حوزه انتخابیه‌ام دغدغه اصلی مردم و اینجانب است، از دولت خواست راهکاری برای این معضل بیاندیشد.

به گزارش خانه ملت، محمدرضا خانمحمدی در نشست علنی امروز (چهارشنبه  5 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به نامه بیش از 200 نماینده مجلس درخصوص خرید تضمینی کشمش که در اواسط مهرماه در جلسه علنی مجلس قرائت شد، گفت: درخواست شد به دلیل تورم و هزینه بالای داشت و برداشت و متناسب با کیفیت کشمش، خرید تضمینی بین 4 هزار تا 4 هزار و 500 تومان در هر کیلو خریداری شود یا به ازای هر کیلو، یارانه به بخش خصوصی داده شود، زیرا برای پرداخت یارانه خرید کشمش از بخش خصوصی، اعتبارات مشخص شده است.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس نهم خطاب به وزیر کشور گفت: از شما می‌خواهم دستور فرمایید در راستای ارتقای دو بخش از حوزه انتخابیه‌اش به شهر اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد مالی و تجهیزاتی شهرداری‌های ابهر،‌ خرم‌دره و سلطانیه، از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به تامین قیر، تجهیزات و کمک‌های مالی به این شهرداری اقدام کند.

خانمحمدی گفت: بیکاری جوانان تحصیل‌کرده در حوزه انتخابیه‌ام دغدغه اصلی مردم و اینجانب است و در این راستا شاهد اقدامی جدی از سوی دستگاه‌های دولتی نیستیم که امیدوارم مسئولان به این مهم رسیدگی کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان از وزیر راه و شهرسازی به‌خاطر دستور قاطع به منظور دوبانده کردن محور تاکستان-ابهر- سلطانیه تقدیر و تشکر کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار