بازدید 2002

وزارت کشور جلوی پارتی بازی‌ها را بگیرد

کد خبر: ۴۵۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴ 26 November 2014
عضو کمیسیون بهداشت و درمان در تذکر خود نسبت به پارتی بازی در ادارات و سازمان ها گفت: وزارت کشور مانع پارتی بازی و امتیاز دادن به فامیل های درجه یک مسئولان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در نشست علنی امروز (چهارشنبه 5 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، احمد آریایی نژاد خطاب به مسئولان صدا و سیما، رسانه ها و دولت تأکید کرد: شاهد دو انحراف فرهنگی هستیم. ترغیب شانس و اقبال به جای فرهنگ تلاش و کار و کسب روزی حلال در حال ترویج است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ همچنین شاهد شیوع استفاده بانوان با هدف اقتصادی در تبلیغات صدا و سیما هستیم که باعث انحراف جامعه می شود.

وی افزود: به دولت و سازمان هدفمندی یارانه ها تذکر می دهم که همچنان برخی از خانواده های نیازمند در حالی که به نان شب محتاج هستند یارانه دریافت نمی کنند.

این نماینده همچنین خطاب به وزارت کشور نسبت به پارتی بازی در سازمان ها و ادارات تذکر داد و گفت: پارتی بازی را کنار بگذاریم و از دادن امتیاز خاص به فامیل های درجه یک که حقشان نیست بپرهیزیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کرد:‌ دولت در زمان تهیه لایحه بودجه کسری 5 هزار میلیاردی وزارت آموزش و پرورش را در نظر بگیرد.

وی در نهایت گفت: ماده 180 قانون بودجه به دلیل کمبود اعتبارات ملی اختصاص نیافته است که از معاونت ریاست جمهوری درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی