بازدید 1894
سوارز در آینده گل‌های بیشتری برای بارسا می‌زند

انریکه: مسی به سورپرایز کردن ما ادامه خواهد داد

کد خبر: ۴۵۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰ 26 November 2014
سرمربی ۴۴ ساله بارسلونا معتقد است تیمش نمایش فوق‌العاده‌ای مقابل آپوئل داشته و لیونل مسی به سورپرایز کردن فوتبالدوستان ادامه خواهد داد.

به گزارش تسنیم، لوئیس انریکه با تمجید از عملکرد بازیکنانش در پیروزی 4 بر صفر مقابل آپوئل نیکوزیای قبرس در گروه F لیگ قهرمانان اروپا گفت: از عملکردی که بازیکنانم در این دیدار مقابل تیمی سرسخت که پیش از این بازی گل‌های زیادی از حریفانش دریافت نکرده بود، داشتند خوشحالم. از حالا تا بازی بعدی‌مان مقابل پاری‌سن‌ژرمن هر چیزی ممکن است  تغییر کند. اکنون تمرکزمان روی بازی شنبه مقابل والنسیا در رقابت‌های لالیگای اسپانیاست. در این دیدار هم بازی همیشگی خودمان را ارائه دادیم و از مدافعان گرفته تا هافبک‌ها و مهاجمان بازی عالی را به نمایش گذاشتند. بارسلونا تیم بهتری نسبت به آپوئل بود هرچند باید گفت که آنها هم تیم خوبی دارند. نیاز داشتیم در این بازی سختکوشی خود را حفظ و البته تقویت کنیم، چون نباید به تیمی چون آپوئل فرصت خودنمایی داد.

وی در ادامه عنوان کرد: باید خودمان را با هر بازی وفق بدهیم. ما در نیمه نخست این بازی عالی بودیم و اجازه ندادیم تا نماینده قبرس موقعیتی را روی دروازه‌مان خلق کند و این از دیدگاه ما خیلی رضایت‌بخش است. گلزنی سوارز هم مثبت بود و به طور حتم او در آینده گل‌های بیشتری برای بارسلونا خواهد زد. او نه‌تنها گلزنی می‌کند بلکه به طرق دیگری هم به تیم کمک خواهد کرد.
انریکه همچنین با تمجید از مهاجم آرژانتینی تیمش که با هت‌تریک در بازی شب گذشته با 74 گل‌زده عنوان برترین گلزن تمامی ادوار لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد، اظهار داشت: مسی بهترین بازیکن تمامی ادوار تاریخ فوتبال است و در سال‌هایی که در پیش داریم به سورپرایز کردن ما ادامه خواهد داد.

آبی‌و‌اناری پوشان در حال حاضر با 12 امتیاز پس از پاری‌سن‌ژرمن 13 امتیازی در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه F لیگ قهرمانان اروپاست و در بازی آخرش در نیوکمپ پذیرای میلیونرهای پاریس است، جدالی که برای صدرنشینی این گروه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی