بازدید 1864

میثم نصیری: هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی است

آزادکار وزن 65 کیلوگرم تیم کفایتی خراسان رضوی با بیان این که تیم یک دست و خوبی برای حضور در جام باشگاه‌های جهان داریم، تصریح کرد: حضور در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور باعث شده از آمادگی کامل به دور باشیم.
کد خبر: ۴۵۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ 26 November 2014
آزادکار وزن 65 کیلوگرم تیم کفایتی خراسان رضوی با بیان این که تیم یک دست و خوبی برای حضور در جام باشگاه‌های جهان داریم، تصریح کرد: حضور در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور باعث شده از آمادگی کامل به دور باشیم.

میثم نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی ایسنا، درباره شرایطش در آستانه حضور در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان به همراه تیم کفایتی خراسان رضوی، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط نسبتا خوبی دارم. هر چند به دلیل فشردگی مسابقات لیگ و قهرمانی کشور بسیار خسته‌ام و فشار زیادی به بدنم وارد شده است. در رقابت‌های مرحله نهایی جایزه بزرگ لیگ شش کشتی گرفتم و در مسابقات قهرمانی کشور نیز پنج یا شش مبارزه داشتم و به همین جهت بدنم به طور کامل آماده نیست.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم تیم کفایتی خراسان افزود: انگیزه‌های مالی مهم‌ترین دلیل حضورم در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است و امیدوارم با توجه به حضور کشتی‌گیران جوان و با تجربه نظیر سرمستی، جوکار و قمی بتوانیم عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم. در مجموع تیم یک دست و خوبی داریم و آماده حضور در این رقابت‌ها هستیم.

وی مهم‌ترین حریف خود را قربان علی‌اف از آذربایجان دانست و افزود: البته در بین کشتی‌گیران ایرانی نیز حریفان خوبی دارم که امیدوارم بتوانم آنها را شکست دهم و کشتی‌های خوبی را به نمایش بگذارم.

نصیری تصریح کرد: مهم‌ترین هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی است و از هیچ کوششی برای رسیدن به آن دریغ نمی‌کنم. در سه، چهار سلا اخیر همیشه در مسابقات انتخابی جز فینالیست‌ها بوده‌ام و هدفم این است با راهیابی به تیم ملی در مسابقات جهانی به مدال برسم و توانایی‌هایم را به اثبات برسانم. ان‌شاءالله بتوانم با عملکرد خوب در جام باشگاه‌های جهان نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم. پیش از این یکسری سوء تفاهمات در رابطه با حضورم در تیم ملی به وجود آمد، اما باید بگویم که واقعا من قصد بی‌احترامی به تیم ملی یا هیچ شخصی را نداشته و ندارم. امیدوارم همه این قضایا و سوء تفاهمات حل شود و بتوانم با عملکرد خوب راهی تیم ملی شوم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی