بازدید 2027
رئیس فدراسیون کبدی:

مسابقات کبدی قهرمانی جوانان آسیا در گلستان برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات کبدی قهرمانی جوانان آسیا در گرگان مرکز استان گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ 26 November 2014
رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات کبدی قهرمانی جوانان آسیا در گرگان مرکز استان گلستان برگزار می‌شود.

محمدرضا مقصودلو در حاشیه مراسم استقبال از قهرمانان کبدی ساحلی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: مسابقات کبدی قهرمانی جوانان آسیا از 24 تا 30 بهمن امسال به میزبانی گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان در گرگان برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون کبدی تصریح کرد: محمد شعبانی سرمربی تیم کبدی ساحلی کشور که موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا شد با این‌که سه پیشنهاد از کشورهای خارجی دارد، در مسابقات کبدی قهرمانی جوانان آسیا نیز سرمربی تیم جوانان کشورمان خواهد بود.

مقصودلو با اشاره به قهرمانی تیم کبدی ساحلی کشورمان در چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا در پوکت تایلند اظهار داشت: بازیکنان و مربیان تیم کبدی ساحلی کشورمان توانستند شکست برابر تیم هندوستان در بازی‌های آسیایی اینچئون را در این رقابت‌ها جبران کرده و برای دومین سال عنوان قهرمانی بازی‌های ساحلی قهرمانی آسیا را کسب کنند.

وی با اشاره به سطح بالای این رقابت‌ها گفت: این مدال طلا آخرین مدال کاروان کشورمان در این رقابت‌ها بود که سبب شد کاروان کشورمان به جایگاه چهارم این مسابقات دست یابد.

رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به جوان بودن این تیم کبدی ساحلی کشورمان افزود: مهدی مقودلو ورزشکار جوان کشورمان با تنها 18 سال سن جوان‌ترین ورزشکار در این رقابت‌ها شناخته شد.

3 ورزشکار و سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی در مسابقات بازی‌های ساحلی آسیا در پوکت تایلند از ورزشکاران کبدی استان گلستان بودند.

محمد شعبانی به عنوان سرمربی و 3 بازیکن تیم ملی کبدی به نام‌های محمد تقی پایین محلی، محسن مقصودلو جعفری و ابوذر مهاجر میقانی از استان گلستان در این مسابقات حضور داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار