بازدید 1783

بهنام اسبقی: برای بهترین مدال به مکزیک می‌روم

قهرمان تکواندوی آسیا و جهان برای بهترین مدال در فینال گرندپری تکواندو شرکت می‌کند.
کد خبر: ۴۵۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ 25 November 2014
قهرمان تکواندوی آسیا و جهان برای بهترین مدال در فینال گرندپری تکواندو شرکت می‌کند.

به گزارش ایسنا، رقابت های فینال گرندپری در سال 2014 از 12 تا 13 آذرماه به میزبانی "کوئرتارو" مکزیک برگزار و 8 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک در این رقابتها حضور خواهند داشت.

بهنام اسبقی قهرمان جهان و تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم ایران در این 6 ماه اخیر با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا و عنوان فنی‌ترین بازیکن این رقابتها، کسب مدال طلای بازیهای آسیایی 2014 و بدست آوردن 2 مدال برنز گرندپریکس با شایستگی از عنوان نخست خود در رنکینگ جهانی دفاع کرد و حالا بعنوان سومین تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک در رقابتهای فینال گرندپری پا به شیاپ چانگ می‌گذارد.

وی در خصوص حضورش در این مسابقات به سایت فدراسیون تکواندو گفت: خدا را شکر که در این مدت با کسب امتیازات لازم توانستم جواز حضور در فینال گرندپری را بدست آورم. قطعا رقابت‌های سختی است اما ما نیز با تمریناتی که در این مدت داشته ایم نقاط ضعف را برطرف و برای حضور در این مسابقات آماده‌ایم.

اسبقی تصریح کرد: در 3 دوره حضور در گرندپری 2014 شناخت خوبی از حریفان بدست آورده‌ام. البته این کار را سخت کرده است چرا که حریفان نیز ما را آنالیز می کنند.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در پاسخ به این سوال که در گرندپریمنچستر چه اتفاقی باعث عدم نتیجه او شد؟ اظهار داشت: کمی خستگی داشتم اما به هرحال مسابقه برد و باخت دارد. مهم این است که از باخت‌ها درس بگیریم. اتفاقا این شکست برای من خوب بود چراکه به دنبال نقاط ضعف‌هایم رفتم و سعی کردم اگر اشکالی هست برطرف کنم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: ان شاء الله در مسابقات مکزیک بتوانم بهترین نتیجه را بدست آورم و خوش رنگترین مدال ممکن را کسب کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی