بازدید 2799

شاخص کل بورس ریزش کرد

در جریان معاملات امروز بورس و اوراق بهادار ، شاخص کل بورس 1208 واحد افت کرد و به کانال 74 هزار واحد بازگشت.
کد خبر: ۴۵۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ 25 November 2014
به گزارش تابناک، تمام گروه‌های بورسی با شدت عرضه سهام به وضعیت قرمز رسیده‌اند و به همین ترتیب شاخص هم با افت 952 واحدی به کانال 74 هزار واحد بازگشت.

براساس این گزارش شرکت‌های بانکی، خودرویی، پتروشیمی، سنگ آهنی، سیمانی و سرمایه‌گذاری‌ها بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص دارند.

تا لحظه تنظیم این گزارش ارزش معاملات بورس اوراق بهادار تهران به 142 میلیارد تومان رسیده و اکثر نمادهای بورسی با صف فروش سنگینی مواجه هستند.

در فرابورس هم شاخص تا لحظه تنظیم این گزارش 16 واحد به عقب برگشته که شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاور میانه، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی جم، ذوب‌آهن اصفهان و تولید برق عسلویه مپنا بیشترین تاثیر منفی را دارند.اخص کل بورس و اوراق بهادار تهران، در جریان معاملات امروز 1208 واحد افت کرد و با بازگشت به کانال 74 هزار واحد در ایستگاه 74 هزار و 741 واحد متوقف شد.

امروز تمامی شاخص‌های بورس منفی شدند و بازار قرمز پوش شد. همچنین شاخص بازار اول بیش از 968 واحد، بازار دوم 1861 واحد، شاخص صنعت 837 واحد و آزادشناور 1735 واحد افت کرد.

بیشترین تاثیر منفی بر معاملات امروز بورس را شرکت های مربوط به گروه خودرو، بانک ها، پتروشیمی، سنگ آهنی، سیمانی و سرمایه‌گذاری‌ها داشتند.

همچنین ارزش بازاری بورس هم به 336 هزار میلیارد تومان کاهش یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی