بازدید 1931

منتقمی: پاداش چشمگیری در نظر گرفته‌ایم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت پاداش چشمگیری برای بازیکنان و کادر فنی این تیم در نظر گرفته‌ است.
کد خبر: ۴۵۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰ 24 November 2014
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت پاداش چشمگیری برای بازیکنان و کادر فنی این تیم در نظر گرفته‌ است.

بهروز منتقمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: تیم ما بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشت و ابتدا شرایط به گونه‌ای بود که همه فکر می کردند ما بازنده این بازی هستیم اما با برنامه‌هایی که آقای درخشان برای تیم در نظر گرفته بودند و بازیکنان انجام دادند دیدید که توانستیم پیروز میدان باشیم، از این بابت هم خوشحالم و از بازیکنان بابت تلاش‌هایی که انجام دادند تشکر می کنم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته‌اید، گفت: ما قرار است پاداش چشمگیری به بازیکنان بدهیم، این موضوع را باید در هیات مدیره به تصویب برسانیم و پس از آن مبلغ پاداش را رسما اعلام خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پیروزی بر تیم استقلال به این معنی نیست که این تیم ضعف دارد، استقلال هم یکی از تیم های بزرگ ایران است و از هواداران زیادی برخوردار است، من خوشحالم که دیروز شاهد یک بازی زیبا و و تماشاگرپسند بودیم. انجام چنین بازی‌هایی به فوتبال ملی ما کمک می کند، اگر تیم‌های استقلال و پرسپولیس در اوج باشند تیم‌های ملی ما هم پیشرفت می کنند، امیدوارم پرسپولیس در آینده هم بازی‌های زیبایی به نمایش بگذارد و نتایج ضعیف گذشته را جبران کند. ما نیاز به حمایت هواداران و رسانه‌ها داریم تا بتوانیم روند روبرو رشدمان را ادامه دهیم.

منتقمی در ادامه درباره وضعیت واگذاری باشگاه پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: اعضای سازمان خصوصی سازی روزانه به باشگاه می‌آیند تا حساب‌ها را بررسی کنند، مطمئنا تا آخر آذر ماه شرایط واگذاری باشگاه مهیا می‌شود و از سوی سازمان خصوصی سازی ارزش سهام باشگاه رسما اعلام خواهد شد. بعد از آن است که براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی باشگاه به صورت مزایده به فروش خواهد رسید. این که چه شخص و یا گروهی بخواهد باشگاه را در اختیار بگیرد را سازمان خصوصی سازی مشخص می‌کند اما آن چیزی که مشخص است این است که تا پایان آذر ماه باشگاه آماده واگذاری است.

وی در ادامه درباره حضور خودش در باشگاه پرسپولیس هم گفت: من به اعضای هیات مدیره پیشنهاد دادم که اگر قرار است باشگاه واگذار شود پس بهتر است تا زمان واگذاری اداره باشگاه را خودم در اختیار داشته باشم تا بعد از واگذاری مدیران جدید برای باشگاه مدیر عامل انتخاب کنند. من فعلا سرپرست باشگاه هستم و تمام وظایف مربوط مدیر عامل را اجرا می کنم و مشکلی هم از این بابت وجود ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره اختلافاتش با حمیدرضا سیاسی گفت:‌ من با رییس هیات مدیره هیچ مشکلی و اختلافی ندارم، البته اختلافاتی بر سر شیوه انجام کار وجود دارد اما نباید به این موضوعات دامن بزنیم و حاشیه سازی کنیم ما بارها تاکید کرده‌ام ما در کمال آرامش در کنار یکدیگر کار می کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی