بازدید 1878

مذاکرات هسته ای مختص دولت یا مجلس نیست

کد خبر: ۴۵۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵ 23 November 2014
ذوالانوار با تصریح اینکه مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 مختص دولت یا مجلس خاصی نبوده و نیست، تاکید کرد: همه باید نگاه مسئولانه‌ای در قبال این رویداد داشته باشیم، نه اینکه با طرح مسائلی بهانه به دست بدخواهان منافع ملی بدهیم.

 به گزارش خانه ملت ، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در مذاکرات هسته‌ای مواضع نظام و خط قرمزهای آن مشخص است و تیم مذاکره کننده ما از خط قرمزها عبور نمی‌کند.

 سیدحسین ذوالانوار در جمع خبرنگاران افزود: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران از عزت ملت که حاصل 35 سال ایستادگی و مقاومت شجاعانه است دفاع کرده و خواهد کرد.

وی با تصریح اینکه مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 مختص دولت یا مجلس خاصی نبوده و نیست، تاکید کرد: همه باید نگاه مسئولانه‌ای در قبال این رویداد داشته باشیم، نه اینکه با طرح مسائلی بهانه به دست بدخواهان منافع ملی بدهیم.

ذوالانوار با اشاره به بیانیه صادر شده از سوی اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: ملت ایران به هیچ عنوان از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای در همه ابعاد، تنزل نخواهد کرد و پایداری این امر در قوانین مجلس شورای اسلامی مشخص شده است.

او گفت: هیات مذاکره کننده باید در مذاکرات تمامی حقوق هسته‌ای ملت ایران بر اساس معاهده ان‌پی‌تی شامل تحقیق و توسعه در ابعاد مختلف را صیانت کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نتیجه مذاکرات باید برد - برد باشد، گفت: حفظ عزت اسلامی ملت ایران بسیار جدی است و همواه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در عین‌حال گفت: تیم مذاکره کننده ایران نیز باید به توکل به خدا و توان ملت، اسیر زیاده خواهی‌های آمریکا نشود، اگرچه آمریکا از یک‌سو توسط برخی کشورهای عربی و از سویی از طرف اسرائیل غاصب، تحت فشار است و زیاده‌خواهی‌های آمریکا هم باعث به نتیجه نرسیدن مذاکرات شده است.

ذوالانوار با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ذره‌ای از حق و حقوق ملت ایران کوتاه نمی‌آید، گفت: ملت ایران ملت توانمندی است که در سال‌های گذشته نیز به رغم اعمال تحریم‌ها توانسته به مرز خودکفایی برسد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: غرب نباید فراموش کند ملت ایران ملتی است که 8 سال مقتدرانه در مقابل یک نبرد نابرابر ایستادگی کرد و در شرایط سخت نیز توانست مملکت را به بهترین نحو اداره کند و آن را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار