بازدید 2064
در رابطه با دربی 79

تاج: امیدوارم اگر قرار است دربی مساوی شود ۲-۲ یا ۳-۳ شود

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: مسلماً‌ برخورد ما با بازیکنان متخلف جدید همان برخوردی است که با متخلفان قبلی داشته‌ایم.
کد خبر: ۴۵۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶ 23 November 2014
رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: مسلماً‌ برخورد ما با بازیکنان متخلف جدید همان برخوردی است که با متخلفان قبلی داشته‌ایم.


مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه آیا قرار است از سوی سازمان نظام وظیفه فهرست جدیدی از بازیکنان متخلف سرباز اعلام شود اظهار داشت: طبیعی است اگر قرار باشد لیست جدید اعلام شود سازمان لیگ مانند گذشته با بازیکنان متخلف برخورد کند.

وی ادامه داد: درخواست فدراسیون فوتبال برای همکاری سازمان نظام وظیفه با فوتبالیست‌های سرباز ارسال شده و ما نامه را به سردار کمالی و همکارانش داده‌ایم.

رئیس سازمان لیگ عنوان کرد: نام بازیکنانی که در فهرست هستند را نمی‌دانم چون هنوز این فهرست را هنوز ندیده‌ام. قرار است فردا به سازمان نظام وظیفه می‌ریم و لیست جدید را بگیریم. ما هفته آینده هم لیگ را برگزار می‌کنیم و باید دید با آمدن لیست چه تصمیمی باید بگیریم. مسلماً‌ برخورد ما با بازیکنان متخلف جدید همان برخوردی است که با متخلفان قبلی داشته‌ایم.

تاج با اشاره به پر نشدن سکوهای ورزشگاه آزادی پیش از دیدار دربی گفت: مطمئناً‌ صندلی‌های طبقه پایین پُر می‌شود چون بلیت فروشی طبقه پایین را کامل انجام داده‌ایم، تماشاگران می‌توانند برای حضور در ورزشگاه آزادی اقدام کنند و با خرید بلیت طبقه بالا دربی را از نزدیک ببینند.

وی ابراز امیدواری کرد که این بار دربی گل داشته باشد و در این خصوص گفت: اگر این‌بار هم استقلال و پرسپولیس گل نزدند تماشاگران ناراحت می‌شوند، امیدوارم اگر قرار است دربی مساوی شود 2-2 یا 3-3 شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی