بازدید 1480

پورحسن: میزانی‌ها مختارند که از لیگ انصراف دهند یا ندهند

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: نامه نگاری‌ها هیچ تاثیری در برگزاری بازی‌های میزان در سالن مهران ندارد.
کد خبر: ۴۵۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶ 23 November 2014
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: نامه نگاری‌ها هیچ تاثیری در برگزاری بازی‌های میزان در سالن مهران ندارد.


منوچهر پورحسن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درمورد حاشیه‌های بازی پیکان و میزان و تصمیمات اخیر فدراسیون مبنی بر عدم برگزاری بازی‌های میزان در سالن مهران اظهار داشت: اینکه بازی‌های تیم میزان در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شود تصمیمی است که ما از ابتدای فصل گرفته بودیم، اما این باشگاه قول داده بود تا کنترل برخی از اتفاقات را که احتمال بروز ورود حواشی می‌شد را بگیرد که متاسفانه این امر در بازی با پیکان میسر نشد.

وی ادامه داد: به هر حال شهر مشهد علاقمندان بسیار زیادی به والیبال دارد که سالن مهران جوابگوی آنها نیست و باید در سالن بزرگتری بازی‌های این تیم برگزار شود تا در آینده دیگر شاهد بروز اتفاقات عجیب و غریب نباشیم.

پورحسن در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم فدراسیون والیبال دیگر قطعی است و یا احتمال دارد تا این تصمیم ملقا شود، افزود: به هیچ وجه از تصمیم خود کوتاه نمی‌آییم و مصمم هستیم که بازی بعدی تیم میزان در مشهد در سالن شهید بهشتی برگزار شود.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال تاکید کرد: سالن شهید بهشتی از خیلی از سالن‌های والیبال در شهرهای دیگر شرایط بهتری دارد و اینکه ما هم سال گذشته گفته بودیم که باید کفپوش سالن عوض شود به دلیل این بود که می‌خواستیم اداره ورزش و جوانان خراسان مجبور شود هزینه‌های آن را تقبل کند تا اگر قرار بود میزبانی مسابقات بین‌المللی را به مشهد دهیم برای یک درصد هم که شده کسی از فدراسیون بین‌المللی به آن ایراد نگیرد.

پورحسن درباره اینکه اگر بازی‌های میزان در سالن مهران برگزار نشود شاید این تیم از مسابقات کناره‌گیری کند نیز گفت: این باشگاه مختار است که هر تصمیمی می‌خواهد بگیرد؛ ما نمی‌توانیم در تصمیم آنها دخالتی داشته باشیم. به هر شکلی که باشد مسابقات ادامه پیدا خواهد کرد، حالا چه با میزان و در سالن شهید بهشتی مشهد و چه بدون این تیم!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی