بازدید 5327
۲

عمليات پليس پايتخت براي دستگيري زوج جوان

کد خبر: ۴۵۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰ 23 November 2014
زوج جواني که با همکاري يکديگر اقدام به ترانزيت مواد مخدر و توزيع مواد مخدر در سطح پايتخت مي‌کردند، توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش مردم سالاری، در پي ارجاع پرونده اي در خصوص توزيع مواد افيوني در سطح پايتخت توسط يک باند خانوادگي رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پايگاه دوم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

در ادامه تحقيقات ماموران که با انجام اقدامات اطلاعاتي مشخص شد، زن و شوهر جواني به نام‌هاي مهران و زينت ضمن قاچاق و ترانزيت مواد افيوني از شرق کشور، توسط دو دستگاه خودروي گران قيمت و لوکس سواري به شهرستان کرج منتقل و در آنجا پس از بسته بندي به پايتخت آورده و توزيع مي‌کنند. به دنبال اين موضوع ماموران با هماهنگي مقام قضايي و همکاري پليس شهرستان کرج به مخفيگاه متهمان که در فرديس، جاده ملارد بود، مراجعه و ضمن رعايت موازين شرعي و قانوني و بستن راه‌هاي فرار به مخفيگاه يورش بردند.

ماموران پس از دستگيري دو متهم، از مخفيگاه زوج جوان 81 کيلوگرم ترياک، 4 ميليون و 200 هزار تومان وجه نقد و دو دستگاه خودرو لوکس کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد بخشنده سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اعلام و تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل ماموران انتظامي فرديس شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
خودروهای لوکس قرعه کشی بشن و بدنشون به مردم
خودشونم اعدام بشن
پولهاشون هم برسه به فقرا، ایتام و مساکین
قربون دستتون ، زیاده عرضی نیست
ی بار جستی ملخک دو بار جستی ملخک آخر نرستی ملخک آخر به دستی ملخک
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار