بازدید 10262

24 بازیکنی که کارت معافیتشان باطل شد

اسامی تعداد جدیدی از بازیکنانی که کارت‌های معافیت خدمت سربازی آنها با توجه به مدارک ارسالی جعلی قلمداد شده، باطل و منتشر شد.
کد خبر: ۴۵۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷ 23 November 2014
اسامی تعداد جدیدی از بازیکنانی که کارت‌های معافیت خدمت سربازی آنها با توجه به مدارک ارسالی جعلی قلمداد شده، باطل و منتشر شد.

سردار موسی کمالی جانشین معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اعلام این خبر افزود: سروش رفیعی، سروش سعیدی، سجاد حیدری، سجاد عباسی، ساسان شیرمردی، محمد کوتی، مهدی زبیدی، احمد عبدالله‌زاده، احمد حسن‌زاده، مهدی کریمیان، حسین خسروی، شجاع خلیل‌زاده، سیدمحمد حسینی، حمید طاهری‌فرد، حامد نورمحمدی، حمیدرضا کلانتری، احمد بوازار، شهاب قنبری، محمود شریفی، امین هاشمی، فرزاد جعفری، حامد منصور ابادی، رضا جباری و مصطفی سیفی افرادی هستند که به تازگی کارت‌های معافیت خدمت سربازی آنها باطل شده است.

وی افزود: برابر اطلاعات مردمی و گزارش‌هایی که به سازمان وظیفه عمومی ناجا در ابتدای سال 93 رسید مشخص شد تعدادی از ورزشکاران و فوتبالیست‌ها مرتکب تخلف شدند که بر اساس آن گزارش‌ها تعداد این افراد 118 نفر بود.

جانشین منایع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پرونده این افراد در نیروهای مسلح، بیمارستان‌ها و هیأت‌های پزشکی و بدوی و تجدیدنظر پیگیری شد و در نهایت کارت معافیت 59 نفر باطل شد.

وی گفت: 42 نفر دیگر هم کارت‌های معافیت‌شان تأیید شد و مشخص شد تخلفی انجام ندادند.

سردار کمالی افزود: 10 نفر افرادی بودند که برای بررسی کارت معافیت خود مراجعه نکردند که آنها هم کارت معافیتشان باطل شد و به این ترتیب مشخص شد 69 نفر کارت معافیت از این به بعد نخواهند داشت که البته 7 نفر هم در بررسی‌ها معلوم شد که اصلاً ورزشکار نبوده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۷
چرا فقط رشا رو علنی می کنید ارتشا بدتر از رشا ست . اینا که کارت معافیت از سرکوچه نخردین!!! از برادران ما در نظام وظیفه دریافت نمودند. لطفا به اون بخش هم بپردازید. ضمنا اغلب اونایی که پول و پارتی دارن هم مثل فوتبالیستای پولدار یه جورایی معاف می شوند. به قول فردوسی پول چه میکنه این نقدینگی!!!!
آفرین به شما الان خوب شد اسامی را گفتین
یاد برره افتادم. قسمت سربازیش را می گم. شیر فرهاد پسر خان برره از خدمت معاف شد ولی ملول که از هر دو چشم کور بود به سربازی اعزام شد و رفت در عجب شیر خدمت کند. همچنین دووبرره معتاد هم محل خدمتش شد پاسگاه برره.
دقیقا همین اتفاق در ایران در زمینه سربازی رخ می دهد. طرف جعل کرده گردن کشی هم کرده سربازی هم نرفته کلی هم پول نامشروع دراورده تازه می گویند بیاید برود تیم های نظامی. حالا اگه من یک هزارم این کارها را بکنم می فرستندم کویر سمنان از خس و خاشاک کویر محافظت کنم
واقعا برای این ورزش کاسب ها متاسفم . یک مشت قانون گریز در جامعه ورزشی ما در حال مکیدن بودجه های ملی هستند . به خدا این چند روزی که صدا سیما اینها رو روی آنتن نمی آورد آرامش در میان مردم حاکم شده بود .صدا وسیما هم برود روی نخبه پروری علمی برنامه نود بسازد . به جای این یک مشت مربی رو هر هفته از بایگانی خارج کند و مطرح کند
آخه ما موندیم که چرا کسی مسببین این کار رو معرفی یا محاکمه نمی کنه...
ببینیم می تونید مثل این بازیکنان اونا رو هم معرفی کنید !!!
مدرک جعلی در آلمان صد در صد زندان دارد حتی رئس جمهور قبلی آلمان ... یک از ریاست جمهوری های آلمان از دوستش که صاحبشخصی بانگ بود و وام کم بهره برای خرید خانه گرفته بود و بدولت اطلاع نداده بود را مجبور به استعفاء نمودند. .در آلمان وام خانه حدود 2 یا 3 درصد است
sسلام < بسیار خوب ولی تکلیف افرادی که کارت معافیت جعلی صادر کرده اند چه میشود؟
خوب حالا چی میشه؟؟!! جریمه همچین تخلفی چیه در قانون؟؟!!
بعدمجازات حضرات جاعل چی میشه؟همین باطل شد!!!!؟
دست ننم درد نکنه با این عروس آوردنش!!!!!
الان كارت خدمت خيلي بي ارزش شده آخه هر كاري را كه بايد با كارت انجام داد بدون كارت هم انجام ميدهند و مهمترينشان استخدام است كه افراد زيادي بدون توجه به داشتن كارت پايان خدمت فقط به صرف دانشجو بودن در ادارات دولتي استخدام هستند لطفا پيگيري نماييد
در اسرع وقت اعزام به مناطق صفر مرزی
ما متوجه نشدیم که بلاخره بازیکنان تخلف کردند که رفتند از سازمان نظام وظیفه کارت معافیت گرفتند یا برادران شریف؟؟؟در سازمان نظام وظیفه دلشان بحال این بچه ها سوخت وکارت معافیت را با اصرار به ایشان دادند!
نمیدانم چرا پس از این که فولاد قهرمان شد این همه گندکاری رو شده و خواهد شد؟ یعنی سالهای قبل این افتضاحات نبود؟
چه گل و بلبلی . . .
نمی دانم چی بگویم فقط چگونه اینقدر کارت جعل شده است و از کشور هم خارج شدند الله اعلم!
خوب این از باطل کردن کارت تقلبیشان . پس مجازاتشان چی میشه ؟ شهرام چزایری 3 سال زندانش بخاطر تقلبی بودن کارت خدمتش بود . جواب دهید هر چند انتظار بیهوده ای است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار