بازدید 1580

مشکلی برای برگزاری لیگ جهانی نداریم؛ سالن از اول هم ایراد داشت

رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: مشکلی برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی وجود ندار
کد خبر: ۴۵۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸ 23 November 2014
 رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: مشکلی برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی وجود ندارد.


اصغر ثمربخش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه گفته می‌شود جویبار برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی با مشکلاتی روبرو است، اظهار داشت: خدا را شکر مشکلی نیست و با وجود اینکه 2 مسابقه پی در پی را داشتیم از آمادگی خوبی برای میزبانی از مسابقات لیگ جهانی برخورداریم.

وی در ارتباط با ظرفیت محدود سالن برگزاری مسابقات نیز عنوان کرد: موضوع سالن متفاوت است و از ابتدا نیز تنها ایرادی که می‌شد از میزبانی جویبار گرفت همین سالن مسابقات بود. مشخص بود که سالن کوچک است و ایراد دارد اما در باقی موارد مشکلی نیست.

رئیس هیئت کشتی مازندران خاطرنشان کرد: بحث اسکان میهمانان و کشتی‌گیران و مربیان حل شده است و یک مجموعه بزرگ در 10 کیلومتری جویبار را برای اسکان تیم‌ها در نظر گرفته‌ایم تا تمامی تیم‌ها در آنجا مستقر شوند.

ثمربخش افزود: در خصوص پخش مستقیم مسابقات نیز با مسئولان صدا و سیما توافق کرده‌ایم تا مسابقات به صورت مستقیم پخش شود و علاقمندان به کشتی بتوانند از دیدن این مسابقات لذت ببرند.

وی در خصوص حضور تماشاگران نیز گفت: قرار است این موضوع کنترل شود و مردم نیز همکاری خواهند کرد. با توجه به اینکه تیم‌های خارجی در مسابقات حضور دارند بعید است مشکلی پیش بیاید، البته نباید از این نکته غافل شد که این میزبانی به سود جویباری‌ها است. کارهای عمرانی که در جویبار رخ داده شاید در 10 سال آینده تکرار نشود و از این نظر اتفاقات خوبی رخ داده است.

رئیس هیئت کشتی مازندران در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل نماینده جویبار در مسابقات لیگ جهانی حل شده است یا خیر، تصریح کرد: قرار شده است امروز صحبت‌های نهایی با مسئولان تیم بیمه رازی انجام شود و این تیم نماینده این شهر در لیگ جهانی باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی